Rychtal ObwĂłd VI
Zaczne może od tego ze od dawna miałem juz troszeczke przekzywiona kierownice wzgledem kol ale to bylo 2-3 stopnie wiec luz. Wczoraj zajechalem wymienic sobie dwie opony bo mi sie zuzyly i zamienilem kola przednie z tylnymi bo wytarte mialem z tylu wiec zalozylem nowe gumy i do przodu z kolami a przednie jeszcze byly w miare to je do tylu wywalilem. Pojawil sie problem kierownica jest juz przekrecona o ponad 10 stopnie i wku,.... mnie to troche. Mozna to jakos wyprostowac czy jak, czy zmiana samych kol moze prowadzic do takiego przekrzywienia, troche to dziwne.

P.s. Pytanie do serwisa :) poradzisz sobie z tym jak przyjade do ciebie na warsztat bo za jakis miesiac wybieram sie zeby co nieco porobic.


Poprostu ustaw sobie zbieznosc i juz. Jakies 40zl bedzie Cie to kosztowac ziom. Zrobia Ci to w kazdym wulkanizacyjnym.

Poprostu ustaw sobie zbieznosc i juz dokładnie
Tak tez myslalem. Jeszcze jedno pytanie jesli kto±¶ bylby tak laskaw i opisal mi na czym konkretnie polega ustawianie zbieznosci, co oni tam robia ze to sie prostuje


Wkręca się końcówki dr±żków kierowniczych, ale dochodz± jeszcze pochylenia koła itp itd
http://www.zss.pl/~moto/geometria.htm
i dobry warsztat http://www.geometria-podwozi.pl/index.htm
dzieki za podeslane linki, wszystko rzeczowo i szcegolowo. Narazie jakos przezyje, czas uzbierac kase i sie wybrac kiedy do katowic najpierw do serwisa bo wachacze mam do zrobienia a potem zaraz do tego dudy bo niedaleko :). Temat mozna zamknac