Rychtal ObwĂłd VI

naczytałem sie juz troszkę o spręzynkach obniżających ale nadal nie wiem jakie sobie sprawić nie mam grubego portfela i zamierzałem wydać max 350zł na allegro jest kilka rodzajów GT Coupline i MTS Technik. wcześniej miałem te krótkie i twarde z gwintami do regulacji, były dlamnie za twarde i nie wdrażając sie w temat oddałem furke mechanikowi zeby zmienił na serie... jak zobaczyłem autko to nie uwierzyłem to było straszne tragiczne i zostawiło uraz na felach 15 i oponie 50 miałem kosmiczną przestrzeń między błotnikiem ok 12cm! czy to normalne dla serii? spręzyny są firmy CF Germany. wie ktoś jakie wymiary mają seryjne ile zwojów itp? bo zastanawiam sie czy nie włożył mi złych spręzyn.
chciałbym jak najszybciej zmienić je na te obniżające i nie tak twarde jak mialem wcześniej. bede wdzięczny za jakieś info. a moze ktoś chciałby sie zamienić na te rególowane? serię też opchnę chętnie
pozdrawiam
wcześniej miałem te krótkie i twarde z gwintami do regulacji, były dlamnie za twarde
każde nieseryjne sprężyny obniżające bedą twardsze - chodzi o to żeby nie dobijały na nierównościach.
jestem tego w pełni świadomy ale te co miałem były kurewsko twarde i krótkie. idealnie nadawały sie na 1/4mili a do szybszej jazdy po mieście (na naszych dziurach) nie bardzo. te progresywne napewno bedą mieksze :) tylko nie wiem które wybrać
sorka... pomyliłem temat