Rychtal ObwĂłd VI

h22 T
A coś bardziej dostępnęgo ?
A może byś napisał o jakie ścigi ci chodzi??
Bo to tamat trochę rzeka bo niektórzy piszą książki na ten temat a ty nawet nie określiłęś czy ci chodzi o 1/4 czyli jak największą moc tylko na górze silnika a reszta nieważna. Czy KJS czyli max elastyka czy wyścigi górskie może...
sajmon: ładny wybór ale zwykłe b16 T to już 250HP bez większych problemów ;)
b16 w n/a to moze byc 200KM przy profesjonalnej robocie :) i taki bym brał na poczatek 1.6 160KM. W seri 7.3 do sety :P
w warszawie powstaje powoli ładne zakuwane b16 w budzie civica 4g - to będzie mocna bryka - i jak wygląda :)
h22
Jesli zależy Ci na szybim swapie, stosunkowo tanim i bez późniejszych problemów w użytkowaniu to w gre wchodzi tylko i wyłącznie B18C4. Jak Ci bedzie mało to zawsze można dmuchnąc i wycisnąc nawet z 300 koni i więcej. B16 jest mniej rozwojowa moim zdaniem, kosztuje tyle samo co 1.8. H22 pali sporo i swap jest drogi. Potem jeszcze dochodzi problem nisko zawieszonej miski olejowej, przy glebie moze być problem w poruszaniu sie po drogach. Bardzo fajnie uturbia sie zakute D16Z6 które jest troche tańszym rozwiązaniem i mysle na początku wystarczającym.
nie wiemy do jakiego ścigania się kolega chce to budować i jakimi funduszami dysponuje, więc myślę że pomysłów może być kilkanaście conajmniej - poprostu musi się wpierw określić potem można się bawic :)
poza tym popieram pomysł Neo, bo porpostu jest sensowny
Ani KJS ani górskie. Raczej na 1/4 no i tak ogólnie: stoje sobie na światłach, podjerzdża jakieś wypieszczone EVO i ciśniemy gaz po jakiś krętych uliczkach hehe
Coś takiego
podjerzdża jakieś wypieszczone EVO i ciśniemy gaz po jakiś krętych uliczkach
Do tego może nawet wystarczyć seryjne B16 zakładając że dobrze jeździsz a kierownik EVO to tylko spzaner wyrywający na wóz laski.
W zasadzie jak chcesz na 1/4 to tam się nie za dużo liczy tylko $$ odrobina refleksu w strcie potrzebna i tylko szmal się liczy bo prawda taka że nawet szympansa jak posadzisz za kierownicą to za którymś razem się nauczy optymalnie zmieniać biegi.
Jak cię taki sport interesuje to jak najwięcej mocy i nie ważny średni zakres obrotów tylko góra więc nawet B18 z mokrym podtlenkiem azotu cię powinno zadowolić
Nie napisałem wcześniej ale zależy mi na jakiś około 300 konikach oczywiście wliczając jakiś tuning.
I co myślicie?
Hmmm skoro nie napisałes nic o ograniczeniach budżetowych to proponuję NSX
Baza właśnie to miałem napisać .....
kup sobie całego NSXa albo sam silnik
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2637678
podepnę się pod temat.......
gdybym kupił taki zestaw to by wystarczyło?? czy jeszcze coś bym potrzebował do SWAPa
http://moto.allegro.pl/it..._vti_b18c4.html
ISSAC daj 200 000 złociszy to se kupie.
Bazaa taki silnik ja ty masz B18C4+turbo ?
zależy mi na jakiś około 300 konikach
jaki masz na to przeznaczony budżet?
Myśle że kolega musi najpierw ochłonąc troche, poczytać troche literatury, zebrać kase a nie poruszać tematy na które po 50 stronach nie dowie sie niczego konkretnego. Też przed kupnem auta celowałem w 400 koni które złoi każdego na światłach, na co dzień bedzie użyteczne a w dragu niepokonane... nie mając o tym zielonego pojęcia i każdego pytałem o koszta i wykonanie co oczywiście było słomianym zapałem bo na to wszystko trzeba przede wszystkim dużo czasu w którym to pewnie kilkakrotnie zmienisz koncepcje tuningu silnika i wozu i dowiesz się wszystkiego na tematy które Cie gnębią bo tak naprawdę wystarczyło wpisać w szukajce "swap" na tym forum i choćby na civicklubie, hondatech i na pewno czytania miałbyś na kilka wieczorów a wiedzy dodatkowej niezliczone ilości . Peace
Tak swoją droga jeśli chcesz wywalić 30-40 tyś na civica fwd o mocy ~300 koni to pomyśl czy nie lepiej kupić coś o lepszym wykorzystaniu mocy.. RWD, AWD albo coś nowszego co nie bedzie wymagało ogromnego wkładu pieniędzy a zapas mocy na starcie złoi potencjalnych dresów na pasach.
Chcialem juz tutaj cos doradzic ale po tej wypowiedzi :
na pokonanie ze świateł 3 litrowego Bawarskiego Marnego Wariota wystarczy civ zakuty B18C4 i Twoje umiejętności bo od nich duuuuuużo zależy i zawsze do takiego silnika można coś dodmuchać
na pokonanie ze świateł 3 litrowego Bawarskiego Marnego Wariota wystarczy civ zakuty B18C4
takie 3L objeżdża lekko dłubniete B16 (wydech, dolot i strojenie) np. byly civ od Tencia
napisałem B18 i żależy kto siedzi w tym BMW bo jeżeli dres z umiejętnościami większości kierowców tych pojazdów to sobie da radę
wdg mnie sprawa jest prosta tzn:
1. masz głębokie kieszenie to zakuwasz b18c4 wrzucasz suszarnie i masz az za dużo koni pod maska ( wiem wiem, nigdy za dużo kucy, ale taka jest prawda, bo po co Ci np 300 km jak ich w pełni nie wykorzystasz )
2. ładujesz b18c4, robisz dolot, wałeczki, wydech i mysle, że wystarczy zeby dobrze sie bawic
3. jak masz troszke mniejszy budrzet to ładujesz d16z6 troche w nim grzebiesz ( n/a ) i sobie elegancko śmigasz killując nie jedno teoretycznie szybsze autka, a jak potem doskładasz $ to mozesz zakuc i uturbic d16z6 i jest pełen wypas.
Wdg mnie tak to wygląda i popieram NEO, ochłoń troche, zastanów sie czego tak naprawde chcesz, policz czy bedzie Cie na to stac i do roboty
pozdrawiam i powodzenia na ulicy
a mnie wystarcza d15b2 z załozonym mpfi :P
niejeden sie zdziwił jak go przewiozłem :P
no ale tnąc koszty i zakupić to d16z6 to można je uturbić, to przecież tylko te 1,6 litra, to nie za moło na turbo?
no ale tnąc koszty i zakupić to d16z6 to można je uturbić, to przecież tylko te 1,6 litra, to nie za moło na turbo?
Chcesz się brać za ściganie z EVO a nie masz zielonego pojęcia o silnikach i motoryzacji.....
Mam dla Ciebie propozycję... odpal sobie NFS Carbon i ciesz się każdym pokonanym kilometrem.. dziwię się kolegom, że jeszcze chcą cokolwiek Ci odpowiadać....
BadMan: ta dyskusja już się toczy własnym życiem ;)
to przecież tylko te 1,6 litra, to nie za moło na turbo?
Toś podsumował ...
Przejedź się seryjnym cifem d16z6, albo lepiej niech Cie obeznany w temacie kierowca przewiezie dobrze. A potem napisz tutaj, co to d16z6 hondowskie. Nie mówie tu że to super silnik czy coś, ale przy masie cifa 5 gen i dosc sporej mocy ta buda fajnie lata. A skoro nie masz auta, to takie coś na początek i tak za dużo będzie dla Ciebie
A tak do tematu, to ostatnio z wujkiem Bazą gadaliśmy i wysnuliśmy, że zakucie d16z6 i uturbienie daje lepsze efekty, a co najważniejsze mniejszy wkład finansowy niż zabawa z np. h22, które ponoć nie jest odporne za bardzo na dmuchanie. Efekt po dmuchnięciu jednego i drugiego porównywalny, a ceny części do d-serii ooooo wieeeleee mnnnniiiieeejjjszee...
[ Dodano: 2008-04-14, 20:18 ]
AAA no to looz. A skrzynke jaką seryjną z d16z6 czy coś innego?
Tak .. zdecydowanie pojawienie sie na spocie i przejechanie eg3, eg4, eg5 i eg6 da Ci sporo do myślenia ... myslę ze przy eg4/5 juz bedzie wesoło
[ Dodano: 2008-04-14, 20:23 ]
A tak do tematu, to ostatnio z wujkiem Bazą gadaliśmy i wysnuliśmy, że zakucie d16z6 i uturbienie daje lepsze efekty, a co najważniejsze mniejszy wkład finansowy niż zabawa z np. h22, które ponoć nie jest odporne za bardzo na dmuchanie. Efekt po dmuchnięciu jednego i drugiego porównywalny, a ceny części do d-serii ooooo wieeeleee mnnnniiiieeejjjszee...
z tym efektem to bym ostro polemizował :) h22 a jak coś to trzeba zrobić od podstaw, a nie półśrodki wtedy jest odporne i nie ma problemu - oczywiście wszystko się opiera o $$$ - im więcej kasy tym lepiej :)
poza tym wydaje mi się coraz bardziej że topic jest że tak ujmę ostro teoretyczny :)
B18 + turbo + intercooler + chiptuning i można śmigać
BadMan chyba to podsumowałeś dobrze
kamorek, ja nie pisałem o półśrodkach.
B18 + turbo + intercooler + chiptuning i można śmigać
piszesz jak o klockach LEGO.
B18 + turbo + intercooler + chiptuning i można śmigać
piszesz jak o klockach LEGO.
brakuje jeszcze magnetyzerow, strumienicy, swiecacych spryskiwaczy i nełonów
Weżcie lepiej zamknijcie ten temat bo zaraz bedzie dym a koles tylko teoretyzuje nie mając nawet auta
Fajnie sie czyta temat ,szczegolnie wypowiedzi " czesie__k, " .hahaha.Tak to jest jak ktos naoglądał sie szybkich i wściekłych ;D
B18 + turbo + intercooler + chiptuning i można śmigać
Hehehe a po co cziptjuning skoro turbawke i tak trzeba na jakims innym kompie wystroic? :D Nie no - robi sie coraz weselej. Czy ktos wogole moderuje ten temat?
Nie koniecznie, crome tez da rade.
Dajcie troche luzu... chlopak nie ma auta jeszcze, nie zna sie a odrazu go wysmiewacie.Gdzies sie musi dowiedziec wkoncu o co chodzi.Ciekaw jestem czy wszyscy jak zaczynali przygody z motoryzacja to tacy madrzy byli odrazu...
Kolego napisz nam ile masz kasy. Od tego trzeba zacząć.
Dajcie troche luzu... chlopak nie ma auta jeszcze, nie zna sie a odrazu go wysmiewacie.Gdzies sie musi dowiedziec wkoncu o co chodzi.Ciekaw jestem czy wszyscy jak zaczynali przygody z motoryzacja to tacy madrzy byli odrazu...
byli tacy co zaczynali od czytania i na dobre im to wyszlo moim zdaniem temat prowadzi do nikad i czas najwyrzszy go zamknac gdyrz moim zdaniem kolega nie posiada podstawowej wiedzy zawartej na karzdym polskim forum HONDY.Urzycie opcji szukaj nie wymaga az tak wielkiego wysilku nawet w dziale Nasze Hondzie morzna wiele podpatrzec
on nie posiada wiedzy o hondach a ty polskiej ortografii - mamy remis
Swoja drogą, to najpierw kupić auto, a potem zastanowić się nad wyścigami, swoją drogą kolega ma w ogóle prawo jazdy?
on nie posiada wiedzy o hondach a ty polskiej ortografii - mamy remis
Ani KJS ani górskie. Raczej na 1/4 no i tak ogólnie: stoje sobie na światłach, podjerzdża jakieś wypieszczone EVO i ciśniemy gaz po jakiś krętych uliczkach hehe
Coś takiego
bastek auto mam tylko musze uzupełnić dane w profilu.
Thelyn, no fajnie, nie?
tomas, może mało wiem ale BARDZO SZYBKO się uczę, podkreślam BARDZO
Scati ,otóż wyobraź sobie, że posiadam owy dokument
NIEMUSICIE SIE OD RAZU ŚMIAĆ ZE MNIE
CO JA MECHANIK JESTEM
edit:
Prosze dane uzupełnione, teraz lepiej?
Dobrze, ja załagodzę sytuacje. Naciesz się d13 i niskim spalaniem, popróbuj coś z tego http://civic4g.pl/ftp/D13B2.doc masz dużo ciekawych rzeczy do zrobienia
czesiek_k i widzisz i to bardzo ważne bo tu znów moja rada... Sprzedaj to w holere i kup co innego a czmeu tak mówię?... Bo przy D13 jakiekolwiek Swapy to kupa roboty pomijam to że masz bębny z tyłu a hamowanie oczywiśćie też jest ważne ale jak byś maił 1.5 to też byś maił bębny.Ale w przypadku D13 jakie kolwiek zmiany silnika wiążą się nawet z wymianą baku wraz z popą więc nie kalkuluje się to w żaden sposób.To co wsadzisz w swap na B18 lepiej wg. mnie wydać na przynajmniej EG5 + całego civiva 1.8 VTi z angli(już po 4-5 koła chodzą) wtedy sobie przerzucasz silnik + wiązka z kompem + skrzynia z LSD silnik ze swojego civica ze skrzynią i kompem sprzedajesz jako kompletny swap masz też masę częśći z angielki a przedewszystkim blacharskie elementy przodu które są zak.... drogie sprzedajasz wszystko za jakiś czas bo wiadomo że nie od ręki i masz sporo kasy na konkretne mody.Tak się za to trzeba zabrać a nie ciś niepotrzebnie kasę w D13 bo niektórzy wyszli z D13 np. Jamal ale to co w nią wsadził to miałby coś mocniejszego już bo ciut kasy by maił więcej na mody jak by odliczył przeróbki związane z doprowadzeniem D13 do stanu "przyjmowania" modów.