ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
No i sie stało uszczelka sie wysrała tzn myślę ze to tylko uszczelka a nic więcej kopci na biało wodę pije jak głupia ale dziwi mnie to ze od kiedy stoi pod blokiem unieruchomiona to płyn z chłodnicy zniknął w zbiorniczku wyrównawczym jest pełno a w chłodnicy echo, chciałem was zapytać jaką uszczelkę kupić jakiej firmy itd. dostałem rade ze stalową z d16z6 lub d15z1. samochód oddaje najprawdopodobniej w poniedziałek do mechanika wiec mam nie wiele czasu na decyzje.Wcześniej miałem kłopoty z kopułką czy to mogło sie w jakiś sposób przyczynić do wywalenia uszczelki ? aha silnik tez pracuje nie równo tak jak bym jedną świece wykręcił.


Lozin: jak pada uszczelka pod głowicą to często szlag trafia chłodnicę (ciśnienie jest o wiele wyższe) i dlatego mogła Ci woda zejść

ja mam TOKEI i na razie (odpukać ) działa

BTW. jak robisz uszczelkę to zrób (jeśli wydolisz finansowo) od razu uszczelniacze i pierscionki :]
palenie wody w cylindrach z moich doświadczeń bardzo destrukcyjnie działa szczególnie na pierścienie i uszczelniacze - może Ci mocno pić olej po wymianie uszczelki pod głowicą jak ich nie ruszysz :]
No olej już od dawna pije też myślałem o wymianie uszczelniaczy ale podobno koszt części jest mały bo 2,50 szt. ale roboty sporo. więc wątpię ze kasy mi starczy :/ hmm chłodnice mam nową nie widać żeby gdzieś ciekła a samochód po wywaleniu uszczelki zrobił zaledwie z 5 km.

Właśnie słyszałem ze nie trzeba przy wymianie uszczelniaczy wymieniać pierścionków ???
znam conajmniej 5 przypadków w których po padzie uszczelki pod głowicą i zmienieniu uszczelniaczy bez zmiany pierscionków auto dymi jak parowóz (zapytaj np. Marcina_ ;) )



znam conajmniej 5 przypadków w których po padzie uszczelki pod głowicą i zmienieniu uszczelniaczy bez zmiany pierscionków auto dymi jak parowóz (zapytaj np. Marcina_ ;) ) Aha a jaki jest mniej więcej koszt takiej wymiany robocizna i części ?
ostatnio pisales ze jezdziswz juz 1,5 roku dolewasz oleju i nienazekasz..... jak pisalem zeby remontowac to poco......

[ Dodano: 2008-04-27, 16:21 ]

ostatnio pisales ze jezdziswz juz 1,5 roku dolewasz oleju i nienazekasz..... jak pisalem zeby remontowac to poco......
no bo jak by nie teraz to że wywaliło uszczelkę to bym sie nie zastanawiał czy to robić ale skoro jest po drodze to warto to wziąść pod uwagę hhmm to teraz dwie metalowe uszczelki to ja już całkiem zgłupiałem
jak ostro jeździsz to może i 2 metalowe się nadadzą ale do zwykłego jeżdżenia jedna jak znalazł :)

jak ostro jeździsz to może i 2 metalowe się nadadzą a czemu tak ? cos mi sie obiło o uszy ze kompresja sie zmniejsza i że mocy jest mniej :/

Wygląda na to ze szukam mechanika bo nikt teraz nie ma czasu przed długim weekendem więc jestem zmuszony czekać do poniedziałku grrrr
jak założysz dwie metalowe to nawet turbo możesz sobie założyć i nie pójdzie uszczelka

a moc rzeczywiście delikatnie spadnie ale niewiele, bo metalowa z d16z6 jest cieńsza niż zwykła więc licząc jeszcze zabielenie głowicy to niespecjalnie się kompresja zmniejszy :)

jak założysz dwie metalowe to nawet turbo możesz sobie założyć i nie pójdzie uszczelka

a moc rzeczywiście delikatnie spadnie ale niewiele, bo metalowa z d16z6 jest cieńsza niż zwykła więc licząc jeszcze zabielenie głowicy to niespecjalnie się kompresja zmniejszy :)

moc rzędu 2,.3 konie spadnie