Rychtal ObwĂłd VI

jak zawsze Fajver zawsze haslo z kuprai wszyscy poskadani !!
Fajver respect
eee tam dzis Fajver dobrze deptal pedala
Dreeed zabije ...
a wiesz Czaplon ... pedały trzeba deptac...
A ja już nawet myślałem nad sytuacją Kajtka i jego woza.
Przegrałem flaszke za to i jak wytrzeźwiałem to mało w nocy spałem i wymyśliłem co moze być przyczyną jazdy na 3 gary
Otóż ten wóz podczas sprintu idzie na 4 gary bo jak go przegazowywał to on już na wysokich obrotach szedł płynnie.Pamiętam Kajtku jak mówiłeś że masz małą kompresję... I to jest kluczowy problem wg.mnie.
Mianowicie na biegu jałowym gdy nie ma takich obrotów a co za tym idzie sprężania
wóz kulawi i nie dopala paliwa bo nie ma odpowiedniago sprężania.
Notomiast wszyscy zastanawiają się czemu nie traci mocy otóż napewno idzie gorzej niż mógłby iść po remoncie ale jednak jak już pisałem na obrotach jakoś ten jeden
cylinder już idzie nie tak jak fabrycznie ale idzie.
Szedl na autostradzie dobrze <170>
180 dreed bo przy 170 to prono odpadł :)
przy 170 to prono odpadł :)
Wypraszam sobie
Oszczędnie jeżdżę
Zresztą w drodze powrotnej Fajver widział że i 190 pojedzie
Zresztą w drodze powrotnej Fajver widział że i 190 pojedzie
potwierdam... i to jakbysmy nie musieli leciec na zjazd z bany to by jeszcze wiecej poleciał
A ja już nawet myślałem nad sytuacją Kajtka i jego woza.
Przegrałem flaszke za to i jak wytrzeźwiałem to mało w nocy spałem i wymyśliłem co moze być przyczyną jazdy na 3 gary
Otóż ten wóz podczas sprintu idzie na 4 gary bo jak go przegazowywał to on już na wysokich obrotach szedł płynnie.Pamiętam Kajtku jak mówiłeś że masz małą kompresję... I to jest kluczowy problem wg.mnie.
Mianowicie na biegu jałowym gdy nie ma takich obrotów a co za tym idzie sprężania
wóz kulawi i nie dopala paliwa bo nie ma odpowiedniago sprężania.
Notomiast wszyscy zastanawiają się czemu nie traci mocy otóż napewno idzie gorzej niż mógłby iść po remoncie ale jednak jak już pisałem na obrotach jakoś ten jeden
cylinder już idzie nie tak jak fabrycznie ale idzie.
wg mnie dziwne bo ja mam teraz moje d15 odprezone i chodzi na 4 gary :) wiec wg mnie to cos innego
NIe wierze bo fajver sie boi szybko jezdzic wiec pewnie ci reczny zaciagał :P bo ma uraz po tym jak mu sie auto rozpadało w kawałki na autostradzie :P
To jaką masz kompresję na poszczególnych garach?
NIe wierze bo fajver sie boi szybko jezdzic wiec pewnie ci reczny zaciagał :P
skad takie informacjie wziołes..... ostatnio jak sie go pytałem nic mi takiego nie mówił
:P :P
bo ma uraz po tym jak mu sie auto rozpadało w kawałki na autostradzie :P
juz kur**** nie powiem przez kogo sie rozpadło ...
obydwoje sobie zbieracie z Dreedem ostatnio
To jaką masz kompresję na poszczególnych garach?
Z tego co pamiętam to było w miarę równo tylko jeden cylinder był minimalnie słabszy niż
pozostałe ale niewiele
Za to Kajtek jako jedyny Hondziarz może pochwalić się pracą silnika jak V8
Nie jak V8 tylko jak Boxer w Imprezie :D:D