ďťż
Rychtal ObwĂłd VI

MODEL: 1991 Honda Integra XSi DA6 Japan Import

SILNIK:
B16A Japan Spec
* Moc: 170ps/7800rpm seryjnie
* Moment: 160Nm/7300rpm seryjnie
* Stopień sprężania: 10.4

Modyfikacje:
- Red Line 10W40 Motor Oil
- oil filter HAMP
- OEM oil cup z EK9 / oil cup J`S Racing (docelowo zostanie chyba ten z EK9)
- świece NGK Iridium IX
- niebieskie kable silikonowe NGK
- chłodnica Nissens z ED7
- radiator cup J`S Racing 1.3bar
- komputer PR3
- reservoir tank cover Spoon
- Rocker Cover respray in Yellow Spoon
- Second Rocker Cover polished with clean look
- JDM Fender Washers Purple by Unkas
- VTEC SOLENOID CAP Fiolet by Unkas
- usunięte wspomaganie kierownicy
- usunięty zbiornik wyrównawczy chłodnicy
- usunięta kompletnie instalacja spryskiwaczy szyb
- drobny clean look pod maską (60% done)
Plan: Swap na B16B lub B18C, Mishimoto Aluminium Radiator, kosmetyczne pierdółki ;)

UKŁAD DOLOTOWY:
- Carbon Fiber Power Chamber Intake J`S Racing
- Cold Air Duct (usunięty)
Plan: OBX Individual Throttle Body for B16/B18, hondata heat shield

UKŁAD WYDECHOWY:
- JASMA Tanable Inc. 4-2-1 stainless mainfold
- DC Sports Decat
- SRS full stainless steel cat-back exhaust
Plan: 4-2-1 manifold stainless

ELEKTRONIKA:
- Bee*R Rev Limiter & Power Builder Typ H
- VRS Turbo Timer (poszedł do DA5)
- Jap Spec climatronic
Plan:Hondata lub Chrome

UKŁAD NAPĘDOWY: Seryjna skrzynia YS1:
* LSD 1:25
* Przełożenie główne: 4.400
* Przełożenie biegu pierwszego: 3.230
* Przełożenie biegu drugiego: 2.105
* Przełożenie biegu trzeciego: 1.458
* Przełożenie biegu czwartego: 1.107
* Przełożenie biegu piatego: 0.848
* Przełożenie biegu wstecznego: 3.000
Plan: Fidanza flywheel, Finaldrive 4.9x, sprzegło Stage1 Exedy

ZAWIESZENIE:
- D2 Racing RS Coilover System Street Stage - regulowana wysokość i 36-ścio stopniowa twardość amortyzatorów
- Skunk 2 Pro Series Lower Control Arms Polished with poly bushes
- Skunk2 Front Camber Kit PRO Series with poly bushes
- GDC Japan Rear Camber Kit with poly bushes
- Ground Control Extended Top Mounts with poly bushes
- Tenzo R Front Upper Strut Bar Polish
- Tenzo R Rear Upper Strut Bar Polish
- TenzoR Rear Lower Strut Bar Polish
- Anti-Roll Bar painted fo Miami Blue
- Gunmetal C-pillar Bar
- Wszystkie gumy zmienione na poliurytany żółte firmy Strong-Flex
Plan: Brak !!

UKŁAD HAMULCOWY:
- Tarcze wentylowane i nacinane VTTR
- klocki ceramiczne AXXIS ULT series
- zaciski Nissin po regeneracji pomalowane na żółto
- usunięty kompletnie układ ABSu włącznie z pompą i wszystkimi czujnikami z kół oraz przewodami i oplotami
Plan: Przewody w oplocie Goodridge, pompa hamulcowa z Accorda, malowanie zacisków proszkowo

BODY: Waga: Seryjne 1110kg zredukowane do ok 990kg
- całe nadwozie pomalowane na kolor Olive Green z palety Toyoty
- Seibon Carbon OEM Bonnet for DA6
- JDP Carbon OE2 Front Lip for DA6 with Custom DC Shoe Sticker
- TCS Carbon F1 mirrors
- OEM Jap Spec Headlamp with Yellow Fog Lights plus H4H Yellow Bulbs Stage 1
- OEM 92-93 Back Lights
- OEM Jap Spec Spoiler with thirt stop light (usunięty)
- M3 look boot lip spoiler dedicate to DA6
- usunięte kierunki boczne
- usunięty ze zderzaka Cold Air Duct
- Genuine Honda Integra third brake light cover Jap Spec
- Wind Deflectors Honda Access respray for Motip black transparent colour
- JDM hood spacers
- usunięta tylnia wycieraczka
- Home Made Wiper Block Off Plug
- usunięta elektryczna antena
- naklejki klubowe na szybach oraz "concept JDM" na tylnim zderzaku
- dymione na czarno kierunki i światła wsteczne lamp tylnych
Plan: Jakieś się jeszcze znajdą ;)

ŚRODEK:
- swapowany środek z DA5 w kolorze czarnym
- tapicerka obita materiałem Bride
- Semi Roll Cage by Roco Performance przemalowana na kolor Cusco Blue
- Jap Spec electronic air condition
- Mugen Gear Knob Silver (3 kolory na stanie)
- mieszek lewarka czarna skóra z czerwoną nicią by Vitalij oraz grube kółko
- mieszek ręcznego czarna skóra z czerwoną nicią by Vitalij
- Mugen Pedals Pads z nowymi alu śrubkami
- MOMO Steering Wheel 320mm
- Broadway mirror Convex 240mm
- JDM EG '92-'95 SiR-S Momo Honda Horn Button (podziękowania dla GrzechZ)
- Japan interior flare and bracket podświetlana na biało
- pasy 6-ścio punktowe D2 Racing w kolorze zielonym (TAKATA green)
- OEM jap spec map lights z DA5 (nie założony)
- jap spec OEM No-Smokers Box
- dywaniki OEM Integra z Honda Access (poszły do DA5)
- usunięte całe wnetrze z tyłu samochodu w tym niepotrzebna wiązka elektr i komputer ABSu
- usunięte maty wygłuszające w całym aucie (100% done)
- usunięte sun visors
- przerobiona konsola środkowa i schowki
- zegary pomalowane na grafitowy z żółtymi wskazówkami
- elementy plastykowe pomalowane na kolor grafitowy
- słupki boczne pomalowane na kolor czarny
- Tenzo R Strut Bar Rear Polish
- C-pillar Gunmetal
- maskotka DOMO
- zapalniczka z Hondy Accord CL7
- usunięta instalacja elektryczna z ABSu, podsufitki, anteny elektrycznej, głośników tylnych, 3 światła stopu i
- VTEC Light w miejscu kontrolki ABS (usunięty napis ABS)
- akumulator zamontowany za siedzeniem pasażera
- Konsola środkowa obita materiałem Bride
- Dach wyklejony naklejkami Skate`owskimi i innymi
Plan: Bucket Seat Bride, kilka innych drobnostek, zmiana kierownicy na Momo Monte Carlo 350mm, Snap Off NRG Slim

CAR AUDIO:
- Gathers Full Logic Compo GX-7407 i Gathers CD Player with Equalizer GZE-8400
- Hertz HSK 165 + nowe tweetery HT 25 + dystanse 165 MDF
- usunięta antena i jej okablowanie
Plan: Brak !

INNE:
- kompletnie usunięta instalacja ABS oraz układ klimatyzacji i wiele niepotrzebnych i zbednych elementów
- przerobiona cała wiązka elektryczna na tyle samochodu, usunięte wszystkie niepotrzebne kable
- electric jdm following mirrors
- alarm z centralnym na pilota i immobiliser
- el. szyby
- JDM hood spacers
- nawigacja Garmin Nuvi 1310
- wiele innych....
Plan: Cleanlook pod maską i ogarnąć instalacje elektryczną w aucie.

KOŁA:
- XXR 501 16x8" Offset +15mm Gunmetal Interior with polished lip 3"
- opony TOYO T1R PROXES TOYO T1 R - 195/45R16 80V TL
- wenyle alu chrome Ultralite
- SPIGOT RING 73.1 - 56.1mm
Plan: Brak !

MOC: 170ps katalogowe, teraz pewnie kilka więcej o ile nie zgineły te seryjne ;)
Plan: chciałbym uzyskać około 180-200ps i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)


coś pięknego - JDM nic dodać nic ująć , gratuluje fajnej furki
pieknie dodzik gratki furki
Piekna jest Dodzik, kiedy odwiedzisz Polen


Masakra, piekny cukiereczek
Gratuluje.
Życze powodzenia w modzeniu
no i w koncu dorwal swojego wymarzonego JDM;a - gratki
na wstepie - klimatronik- jakze fajna zabawka w te upaly acz jak CIe znam - pewnie wywalisz
i pewnie bedzie kuuuuuuupe japońskich grubych zabawek
Śliczna jest .... gratuluje
Noooo fajniutka na obczyźnie też H
piekny pociskacz gratulacje
Przepiękna - gratuluję świetnego zakupu i życze dużo frajdy z jazdy
Piekne auto i jeszcze lepsze wyposażwenie. Powodzenia
Rikoo, dzięki dzięki że się podoba

Aro, do polandi to chyba nigdy choć któż to wie.... Ale furką pewnie wpadne do polski bo trzeba bedzie malowanko zrobić może w przyszłym roku. Tylko trzeba bedzie ją podnieść troszku na polskie drogi :P

WILU, no wkońcu - 3 lata czekania i jest Co do klimatronika to napewno zostaje mimo że w irlandii to on mi sie nie przyda. U nas gorąco nie ma aż tak - pozatym zawsze można szybki uchylić :) A co do JDMowych bajerów to chce mieć bumper pole, podłokietnik i chyba to wszystko bo reszta co się dało to już jest. Choć ja nawet nie wiem czy w tej integrze bumper pole był dostepny wiec raczej bedzie trzeba przesczepić z jakiejś innej hondzinki.

Pozdro i dzieki za opinie. Wieczorkiem wrzucę kilka jeszcze fotek podświetlenia i tego bajerku z Indigloo Integra.
Kawał dobrej JDMowej furki. Grauluje zakupu i powodzenia w planach. Autko sliczne
No i kilka fotek nocnych. Jak widać na fotkach dach jest do malowania ale to małe piwko... Na fotkach widać min ten bajerek zamiast stopu z napisem Integra w Indigloo. Dodatkowo zrobiłem foteczkę środka bo jest to seryjne podświetlenie a wygląda naprawdę miło !!



Pozdro
Gratki fury, jest na co popatrzeć!
ooo matko! Gratki DoDi

Furka powala na kolana.
No, no Dodi Wielkie Gratulacje Furka piekna, ślicna...

powodzenia i pozdrowienia
Fajny patent z tym światłem stopu - no i piękna nocna sesja zdjęciowa Tak z ciekawości - jakim aparatem robiłeś te zdjęcia ??
Nocturne, fotki robiliśmy razem z kolegą jego Pentaxem k10d na seryjnym obiektywie i Sigmie. Całkiem fajny aparacik. Teraz wszedł już jego następca k20d - u nas cena około 890 euro. Obiektywy dodatkowe od 200 euro.

A tak w woli wyjaśnienia ten napis integra świeci razem z światłami postojowymi na stałe. Nie używany jest jako stop. 3-cie światło stopu mam w spojlerze, które niestety nie działa i idę je zaraz naprawiać.
Naprawdę piękna fura. No cóż nam pozostaje tylko pomarzyć... Gratuluję zakupu.
no czlowieku piekna integra:D oldschool jak nic

pozdrawiam
No i dzisiaj troszkę już popracowałem nad moją dziką suczą :) Na początek wybebeszyłem tył i wyszorowałem go i wymyłem do porządku. Potem konsola srodkowa poszła w ruch - czyszczenie a jutro może bedę robić dodatkowe oświetlenie. Dzisiaj tylko na szybko diode zrobiłem udającą alarm, gdyż ten dopiero będę montować za kilkanaście dni. Lapka stopu w spojlerze niestety spalona więc trzeba poszukać na szrocie lub w ASO zamówić nową.



Jutro kolejne zmiany..... a na dokładke 3 fotki from PS CS3 by my friend Marek:

http://www.flickr.com/pho...182727/sizes/l/
http://www.flickr.com/pho...in/photostream/
http://www.flickr.com/pho...in/photostream/
Piekny zakup! wielie gratulacje! Pod wieloma wzgledami jest idealna!

Kultowa buda, zdrowa gleba, ladne kola, super serducho+LSD i calkiem fajnie ofotografowane
kolejne zdjecia ew. filmiki mile widziane i porzadane, pozdr
No wreszcie DOD.Gratki zioom.ŁĄdna sztuka i widzisz jaki ten świat mały kiedyś miałęś mieć już jedną taką białą Piękna sztuka naprawdę zajefajna.Gratulacje.Kiedy bracie znów się napijemy razem piwa
Dzięki Baza za miłe słowa a piwka się napijemy dopiero we wrześniu...

No to kolejne fotki. Pojawiła się kiera MOMO wraz z nową nabą firmy sparco. Jutro będą nakładki na pedały firmy sparco, wymontowałem oryginalne głośniki a ich miejsce zastąpią Hertze HSK i radio PANASONIC CQ-VW100U 2DIN, zamontowałem uchwycik na telefon (będzie jeszcze pomalowany cały na czarno bo nie podoba mi się ten napis Type S) oraz odbiornik GPS dzięki czemu można sobie dotrzeć do celu a ułatwia to program Garmin Mobile XT i telefon Nokia E51, zamontowałem też diodę imitującą alarm, wymontowałem z auta komputer ABSu i system ten został wyłączony, tył auta został wyczyszczony i wyszlifowany oraz pomalowany na czarny mat a już wkrótce będzie tam rozpurka tylnia, dodałem podświetlanie na nogi w kolorze białym z lekką poświatą niebieskiego (fotki soon), zainstalowałem na stałe ładowarkę samochodową do nokii BB5 oraz ładowarkę GPSu, kupiłem też blokadę kierownicy firmy Harfold oraz wykonałem kilka drobnych zmian kosmetycznych. Fotki poniżej.



[ Dodano: 2008-06-28, 11:42 ]
Gratulacje
gratuluje , piekny JDM as fak
piekne auto =pamietam jak rozmawialismy i powiedziales ze kiedys bedzie b16 i wkoncu sie doczekales :)
piekne auto, ale to juz sporo osob Ci napisalo Smigac tez ostro musi a wlasciciel ciagle modzi Gratki i powodzenia!
Szybki update. Zacznę od wymiany obudowy na kolumnę kierownicy na nową oraz gumy dzwigni zmiany biegów na nowe. Jak widać na fotkach stare były zniszczone. Kupiłem za kilkanaście euro na szrocie. Następnie skończyłem w miarę z konsolą środkową jak widać na foto. Wywaliłem też zbiornik wyrównawczy powietrza a już wkrótce będzie tam zrobiony dolot zimnego powietrza do stożka. Wczoraj doszło zawieszenie gwintowane D2 Racing RS Coilover System. 32 regulacje twardości i ponad 12cm regulacji wysokości. Jeździ się rewelacyjnie !! Chłopaki z Tuning Factory używają go na torze w integrze i daje radę więc na Street jest aż za dobre !! D2 Racing jest porównywalne klasowo z zawieszeniem Teina jednak jest trozku tańsze (ja płaciłem 1000 euro z montażem). Następnie zamontowano nowy pasek rozrządu i napinacz OEM Honda, nowy pasek do wspomagania i klinowy. Pasek rozrządu wyglądał bardzo źle a pasek klinowy rozwaliło mi wczoraj na strzępy. Do tego nowe świece Denso Racing. W przyszłym tygodniu będzie nowy olej Motula i Filtr HAMP ;) Poniżej również zdjęcia DC2 w sedanie i parę tam takich... Narazie stopuję troszku z modami bo mam troszkę innych wydatków. Jednak już wkrótce zasiądzie pod maską parówa z J`S Racing !!!





Pięky samochodzik, a mody full wypas :)

Życzę dalszych owocnych i bezproblemowych modów.
Fajanie tam macie chlopaki.A ktos w polsce mowil ze przeniesie Irlandie do Polski. Kiedy

Nowi kumple maja furacze piekne CRX robi wrazenie na mnie.Jesli moge sie wypowiedziec tamte fele bardzioej mi sie podobaly.

Dodi nie znamy sie ale jak wrocisz na troche chcetnie usciske dlon.Fura wypas

ps.Tez bede miel kiedys B-serie

Nowi kumple maja furacze piekne CRX robi wrazenie na mnie
na mnie by robiło wrażenie to co jest pod maska bo ten garb na niej chyba ot tak sobie tam nie jest
Nie mam pytań jeśli chodzi o Twoją Integre Jeśli ktoś uważa że jego auto jest JDM to powinien zobaczyć ten temat
Pozdr i mam nadzieje że kiedyś obmacam fure

Nie mam pytań jeśli chodzi o Twoją Integre Jeśli ktoś uważa że jego auto jest JDM to powinien zobaczyć ten temat
Pozdr i mam nadzieje że kiedyś obmacam fure

z ust mi to wyjąłeś

Jesli moge sie wypowiedziec tamte fele bardzioej mi sie podobaly.


Tzn fele sa dalej te co były wieć nie rozumiem. Dzieki chłopaki za miłe słowa. I jak to się mówi - JDM rulez !!

Dzisiaj pozatym wymyłem furacza z zewnątrz i zaczołem bawić się w czyszczenie komory silnika i porządkowanie tam conieco. Dzisiaj poszły aut kable od ABSu, jutro z rana klima idzie jednak out - jest nienabita i nie mam paska który kosztuje 80 euro (za dużo) wiec wywalam całość i może będzie na sprzedaż jeśli ktoś chętny można pisać na PW. W sumie całość waży podobno miedzy 20-30 kg. Jutro też uglebie ją ciutkę z tyłu bo za wysoko siedzi w porównaniu z przodem.

[ Dodano: 2008-07-22, 17:59 ]
Pieknie modzisz Kolego, zawias super gratuluje! Z tego co widze teraz stoi troche wyzej. Co za zawias wczesniej tam siedzial? Musi byc dedykowany to integry czy pasuje od ktoregoc CVC/CRX?

dopiero teraz zauwazylem ze te integry nie maja ramek w drzwiach

ps.Garaz w ktorym robisz mody i to co pod nim stoi niszczy moja psyche czekamy na wiecej
ps2. dalo by rade wiecej spyfot aut j's?
boogie, wczesniej były seryjne amorki i jakies zjebane sprężyny, przez to auto siedziało tak nisko i skakało jak ping-pong stąd szybko wymieniłem zawieszenie. Pozatym było za nisko - często miałem problemy z przejechaniem wiekszych progów. Teraz stoi dokładnie 1 cm wyzej i jest ok a szpary są minimalne - na fotce wygląda to inaczej ale jest dalej niziutenko.... No i masz racje - te integry nie maja ramek jako jedne z nielicznych HOND !!! Wiecej fotek da sie załatwic a jak chcesz sa filmik z toru jak to jezdzi:

http://youtube.com/result...=2&oq=tuning+fa

Pozdro i miłego oglądania !!
DODi, mega projekt!!!!!!!
boogie, napisał chyba już wszystko co chciałem napisać także nie ma sensu bym sie powtarzał.. ale dla Ciebie i dla ITR-ki

Wiecej fotek da sie załatwic a jak chcesz sa filmik z toru jak to jezdzi:
http://youtube.com/result...=2&oq=tuning+fa
Pozdro i miłego oglądania !!


Dzieki za linke, nie zaluj fotek swojej IT i czesto ciekawego otorzenia w ktorym sie znajduje
No to kolejna porcja małych zmian i fotek. Na początek kilka fotek znad morza. A teraz apropo zmian - stary akumulator był już zuzyty lekkawo a kable strasznie zasniedziałe to wrzuciłem nowy aku i zmieniłem jego lokacje za fotel pasażera. Oczywiście dostał nowe kable 20mm2 i nowe zaciski. Doszła też nowa chłodnica bo stara już była strasznie zniszczona i do tego zaczeła cieknąć. Jak się okazało kolanko było zupełnie połamane. Przy okazji kabli DA6 dostała nowe kable uziemiające silnik i dodatkowy kabel uziemiający minus akumulatora... Obecnie czyszcze pokrywę zaworów która bedzie za jakiś czas odnowiona a może od jutra wezmę się za dalsze porządki w komorze silnika. Mijsce na parówę J`S Racing przygotowane, teraz trzeba tylko dolot zimnego powietrza zrobić i będzie pięknie.....



No i kupiłem sobie nowe auto bardziej rodzinne :)



No i moje 2 JDMowe driftery i Shelby madafaka stajl



No i kupiłem sobie nowe auto bardziej rodzinne :)

Fajna gleba :)
No trzeba odmładzać furkę...
Jeszcze nie miałem okazji napisać że świetna Honda i ogólnie wszystko na plus, a modele w domq też ładne ;)
Szybki update. Zaczołem bawić się w czyszczenie silnika i jego elementów wiec wpadłem na pomysł wypolerowania pokrywy zaworów na wysoki połysk. Bedzie to naprawde czasochłonne zajecie ale po kilku godzinkach silniczek wyglada juz całkiem ciekawie. Do tego spolerowałem Radiator Cup i oryginalny wygląda całkiem spoko i do tego ma japońskie znaczki Doszedł też nowy wężyk z chłodnicy do zbiorniczka i nowy filterek paliwa. Next photos soon ;)

Przed i po:



Reszta fotek:


Ten akumulator za plecami nie bedzie stwarzal problemow na NCT , jak myslisz ?
GrzechZ, mam nadzieje że nie - jeszcze przed NCT wmontuje go w jakąś specjalną obudowę, a jak nie to załatwię sobie NCT na lewo :P zobaczymy.... Wolałbym przejść na legalu !

[ Dodano: 2008-08-08, 19:57 ]
Bardzo przyjemnie sie teraz pod maska prezentuje
ToMi_, dzieki wielkie. A dla porównania 2 fotki jak było i jak jest teraz:


choćbyś chciał porównywać kolego DODi, to za bardzo nie ma co....
Serduszko teraz wygląda..... Super!
Achhhh ta Itr Dodiego

.:RYSA:., to nie itr - porpostu Honda Integra XSi. ITR to 3 i 4 generacja integry.

Dodi wygląda przepieknie ta furka
A pod maska się milutko robi Gratki
Powodzenia w dalszych modach
Update. Polerki ciąg dalszy. Wziołem się za pomalowanie pasu przedniego i belki zawieszenia z przodu. Cały czas porządkuję tą przeklętą wiązkę elektryczną która wygląda okropnie, jednak dzisiaj pogoda mi nie pozwala na pracowanie przy aucie - ciągle pada i pada..... Mam nadzieje że jutro będzie lepsza pogoda ;)


Dodi ty od kąd cię znam to zawsze żeś majstrował coś nawet jak nie było potrzeby.Widać żę cię to cieszy i dobrze projekty z pod takich rąk zawsze są na poziomie światowym
te psuja - zostaw to juz bo za ladnie bedzie
Mały up w temacie. W związku z coraz większymi opadami i przeciekającym mi autem wziołem się za sprawdzenie i uszczelnienie podszybia. Po zmyciu ogromu syfu uzyłem czarnego silikonu do uszczelnienia plastyków podszybia chroniacych wloty powietrza do kabiny. Jak narazie chyba pomogło. Przy okazji pomalowałem wycieraczki i wyglądają jak nowe. Ogarnołem jeszcze mocowanie J`S Racing i zrobiłem porządek z instalacją elektryczna w 70% około.



I na koniec taki mały JDMowy bajerek dość ciężki do zdobycia czyli JDM interior flare and bracket:



[ Dodano: 2008-08-15, 23:33 ]
DOD-i co ty kupiłeś to się nadaje na żyletki-jak mój accord!!! to przeca jeden wielki złom!!!

Myślałem że będziesz szukał stanowczo lepszych rozwiązań

Jedyna morał tej histori, nie napalać się
Servis, kupe lat - na zyletki powiadasz. teraz to chyba pójdzie na zyletki, a apropos złomów dobrze wiesz ze ja lubie oldschool i nie kupie nic z rocznika 2000 Pozatym skoro moje sie nadaje na zyletki to 30-40% samochodów z tego forum tez sie nadaje na zyletki :P


Jedyna morał tej historii, nie napalać się

A z tym, to nie wiem o co ci chodzi....

Jedyna morał tej histori, nie napalać się ja sie nie zgadzam dla mnie ten samochod to klasyk jak w morde strzelil

DODi pozdro wypas samochod do blachary oddaj i znowu bedzie cudo ja podobnie jak ty wole starsze samochody np. prelka 3gen jest wg mnie najladniejsza ale niestety ciezko znalesc cos w dobrym stanie no i nie ma tam h22a mozna by swapnac ale za duzo zabawy a za malo kasy w kiermanie.

bless
autko na pewno nie przemknelo by nie zauwazone na polskich drogach klasyk jak sie patrzy a patrzy sie na takie bardzo milo, ladnie zaglebione i utrzymane w dobrym klimaciku, oby tylko tak dalej, powozedznia w dalszych modach i unikaj juz murzynow na ulicy
Nic tylko usiasc i plakac.Serce mi peka jak widze, po takim wkladzie serca w auto takie cos...
Niestety w IRL bardzo czeste , ze ci ktos przypieprzy w fure bo nie spojrzal w lusterko albo co.
jeden z rozsądniejszych na pewno będę śledził temat bo jest w moim guście, piękna Integra
fura konkret mody tez w bardzo dobrym kierunku...nie masz tam jeszcze jednej?? wyslal bys w paczce biednemu koledze z polski
Dzięki za pozytywne opinie !!

No to części kupione i auto poskładałem - wygląda w miarę - teraz szukam kogoś kto mi je pomaluje - zostawiam oryginalny kolor.... Części kupiłem bardzo tanio bo za 160 euro. Brakuje mi tylko nakola. Zderzak jest troszkę porysowany, ale w sumie i tak będzie malowany. Udało mi się nawet trafić części w tym samym oryginalnym kolorze !!


Pieknie :) Na dobra sprawe , troche przypolerujesz i bedzie jak przedtem
uff dobrze ze nic powaznego i szybko skompletowales graty, moze obecnie mniej iglowata ale nadal urodna

czyzby refelktor szczesliwie nie ucierpial i obylo sei bez wymiany?
boogie, niestety - obydwie lampy bede musiał wymienić - jedną po wypadku a drugą ze starości ;) Juz na dniach zasiądzie wydech dedykowany ze Skunk2 (czekam na fundusze bo jeszcze nie mam całości) i moze zaniedługo malowanko całego auta w oryginalnym kolorze.
I jak tam ? Dzieje sie coś nowego ? :) Pozdrawiam
Doszło parę rzeczy i kilka dojdzie na dniach. Narazie zamontowane: zielone pasy ale nie TAKATA tylko D2 Racing choć wyglądają równie dobrze jak takata, korek chłodnicy i korek oleju oryginały J`S Racing. Mam też zakupione i w trakcie polerki 2 lampy przednie w naprawdę extra stanie i po czyszczeniu i polerce wyglądają jak nówki (bedą zdjęcia na dniach). Wczoraj miałem mieć juz wydech bo paczka przyszła z Japonii ale nie doszła jeszcze do warsztatu wiec myslę że dopiero we wtorek będę miał wydech. Jest to Made in Japan RS*R wyglądający jak skunk2 lub Apexi N1. Oczywiscie cały wydech od kata do końca z nierdzewki. Jak założę porobię fotki. Zamówiłem tez klatkę i w przyszłym miesiącu wpadnie kubełek Sparco Rev albo Evo w kolorze granatowym. Więcej grzechów nie pamiętam. Fotki jak będę miał wydech i skończę polerować i czyścić lampy :P A bym zapomniał na dniach wpadną też D2 Racing lower control arms bo juz zamówione i mają być we wtorek i będą się ładnie komponować z gwintem z D2 ;)





I poglądowa fotka pasów:



Pasy są zielone jak Takata ale na tym zdjęciu nic nie widać ;)
Bogato , az milo sie czyta.
hehe no to taka odpowiedz to to mi sie podoba składaj całośc i czekam na foty a pasy to wiem które też ładne ważne co by trzymały tak pozatym to projekt powala p.s. co za klatka?
DODi = JDM SPEC! Megaaaaaa! Brak mi słów!
Jak obiecałem mały update.

Korek chłodnicy J`S Racing. Doszedł też korek oleju tej samej firmy ale nie mam fotki...


Lampy przód i tył - jeszcze przed polerką (teraz wyglądają znacznie lepiej ale i tak stan perfekcyjny)


Zielone szelki:


Personal box:


Maplights z DA5 z szyberdachem - bedzie zamiast lampki z opla:


Nowa lapka stopu - stara nie działała. Fotke jak świeci wrzucę na dniach:


Wydech z kwasówki SRS Made in Japan. Lekko przerobiony bo mendy zamówiły z DB6 (sedan):


Zielone to jednak nie TAKATA ale D2 Racing. Tak czy inaczej tańsze 3 razy a spełniają swą funkcję tak samo:


Doszły jeszcze dywaniki Honda Access na tył bo nie było, kilka włączników (min do dodatkowych halogenów które będą w przyszłym roku), mam też nowy (uzywany) błotnik przedni ten co był bity i nowe klamki zewnetrzne bo te co mam są po jakimś włamie chyba i strasznie zniszczone. A tutaj dawca z którego jeszcze troszku rzeczy wykręcę:



No i doszły głośniki Gathers na przód + taki oldschoolowy soniak co by coś grało oprócz VTECa:



I na koniec mój wzór:


Bodykit to kopia mugena którą też mam zamiar kupić produkowana przez firmę VIS Racing i oferowane w cenie 600$. Do tego będę musiał zmienić zderzaczek na ten z 90-91 ale to chyba nie będzie problem. No i chyba fele przyjdą z DRAGa:



Na oryginalne Mugeny M7 mnie nie stać. Auto będzie malowane w Polsce w 2009 roku na jesien jak je przywioze do polski. W planach na następny miesiąc klatka Cusco do DA6 !!
Dodi caly czas widze wkladasz bardzo duzo serca w autko. Wszystko jak najbardziej na wielki plus No i wzor tez masz zacny do nasladowania! Mam nadzieje, ze jak bedziesz w Polsce to w koncu zobacze na zywo
Pozdro!!
Piękna Integra i piękne mody - ciekawą felgę planujesz założyć
a ty modzisz i modzisz jak masz za co i w czym to dzialaj no musze kolejny raz przyznac ze cudowne jest to co robisz ta integra wyglada bardziej japonsko niz niejeden swierzo wyjechany z japoni pojazd :P powodzenia

Mam nadzieje, ze jak bedziesz w Polsce to w koncu zobacze na zywo

No to chyba jesień 2009 przywożę DA6 do Polandii i zostanie juz w iej pewnie na wieki. Bo na wiosnę 2010 albo jesien 2009 planuje pomalwac ją całą - choć nie wiem jeszcze na jaki kolor - mozliwe że pomarańczowy ale nie jestem pewien - napewno nie biały bo jest już jedna biała DA9 od Damika (któremu zreszta też załatwiam kilka JDMowych gratów). Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdze bo planów wiele ale z kasą też nie mogę szaleć.

Szacunek za tego JDM'a - moim zdaniem to jest jedyny JDM na tym forum, bo w polsce to raczej mozna dazyc jedynie do JDM style.

Nigdy nie widzialem takiego modelu na zywo, mam nadzieje, ze jak juz go przywieziesz to sobie wypelnie ta luke

Powodzenia w dalszych modach, bede obserwowac trwajac w

też uwazam ze to auto to jedyny "true JDM" na tym foum jak i zaryzykuje stwierdzenie ze w Polsce wielkie graty za wysiłek w znajdowaniu częsci ... a za flarę pewnie jej nigdy nie użyjesz ale liczy się gadzet

- myslę ze na wyspach trocę bardziej są dostępne tajle JDM no i ceny tez są adekwatne do zaróbków

[ Dodano: 2008-11-04, 19:10 ]
lbalec, dzieki za miłe słowa i obiecuję że nawet dam się przejechac jak go przywioze a napewno przewiozę choc narazie pod maską słabiutko ale turla się to jakoś....

j0hnDEER, flara dobry gadżet - cieżko to dostac tutaj - jestem jedną z nielicznych osób co to ma ;) A dostałem to w sumie za darmo od chłopaków z Tuning Factory z tej zółtej DA6 B16A Jap Turbo ;)

Z częściami tu jest straszna kapa i cięzko dostac wiele rzeczy - a o homemade mozna zapomniec - brak tu warsztatów rzemieślniczych itp jak w polsce co ci mogą coś dorobić, naprawić udoskonalić. Tylko gotowce i nikt sie tu na niczym nie zna. Ja znam w sumie może ze 4 warsztaty co się znaja na japońcach i w sumie tam gdzie robie fure mam zaufanie do nich zresztą się żyłem z nimi - maja jeszcze jednego kolege polaka - ma eg6 SiR ;) Reszta to głównie chińczycy i irole. Uzywane graty czasami da się dostać ale trza naprawdę trafić od ludzi co sie nie znają. Znam historię gdzie gośc jechał do domu i zobaczył ef9 - zatrzymał go i zaoferował babce co ja prowadziła 1000 euro (to było jakies 3 lata temu) babka sprzedała od reki bo myslała ze jezdzi starym złomem :) No i wszyscy zadowoleni. teraz mam do załatwienia B16A ze skrzynią SY1 wiazka i kompem PR3 OBD0 za jakies 550 euro z tej integry co mam z niej tylnie lampy i inne rzeczy. Do EG tez da sie trafić cześci - spojlery i klapy JDM, jakies wydechy JDMowe uzywane naturalnie i wiele innych. Wszystko polega na znalezieniu okazji i kupowaniu od reki bez zastanawiania się. |Co do nowych części tuningowych sporo rzeczy jest tu tanich. Dla porównania dzisiaj (bez nazwy sklepu) wszedłem sobie do jednego z bardziej znanych sklepów interbnetowych jednego z naszych i nie tylko forumowiczów i duzo części jest drozszych u niego niz tutaj nawet o 20%. Dla przykładu fotel Sparco Evo Fibre u nas teraz jest na promocji za 300 euro a w tym sklepie kosztuje prawie 600 euro. No ale wiele innych rzeczy jest tanszych bo jest na to zbyt bo ludzie mają ta kasę co jej w polsce brakuje. I mimo drogich kosztów utrzymania (ja płace prawie 500 euro podatku drogowego na rok i ponad 2000 euro za ubezpieczenie + mieszkanie, jedzenie, ciuchy, paliwo, inne zachcianki, piwo i imprezy) stać mnie jeszcze na jakies graty do auta. Jakbym naprawdę zaczął oszczedzać to byłoby tego sporo więcej. A co do ściągania gratów to zawsze mogę pomóc tylko trzeba wymyslec jakis kanał przerzutowy wmiarę tani. Ale takie info najlepiej na gg....

Pozdro i jeszcze raz dzięki za pozytywne opinie !!

[ Dodano: 2008-11-08, 00:38 ]
..bestyjka zacna się robi :)..powodzenia w modach oby ciągle w przód :)
ja to nie wiem co mam napisać... W sumie to naprawdę podziwiam za wkład w to auto , mega doinwestowany projekt!! Jedyny słuszny kierunek zmian:) Mam nadzieje, że kiedyś bede mogl obejrzec na zywo:) Moze jakas wspolna sesyjka kiedys kto wie:) #mam kciuki w realizacji planów. Będę sie bacznie przyglądał temu projektowi bo chyba ajlepszy na tym forum:) Pzdr
Chwała Ci DODi za ukazanie wielu ludziom o co chodzi w JDMie ( nie ukrywam- mnie dosyć też :) ) Autko moim zdaniem miażdży, także za wkład pracy :) Ale jest sie na prawde czym pochwalić :) Ciesze sie że zjawi sie ona w polsce :) Ukażesz wielu ludziom co znaczy piękne, zadbane i stare autko( bo większość mając na myśli Honda, mówi o Vgen civic'a )

Będe tutaj stale odwiedzał ten temacik, i podglądał "Co w Integrze piszczy"
Dzieki raz jeszcze za miłe słowa !! Conieco pokazuje prawdziwego JDMemu ale moj samochód jest naprawde lajtowy. Posataram się przygotowac jakas mega dobra galerie na wiosne i zrobie konkretny temat apropos JDMu. Kierunek mam taki i nie inny od dawien dawna - nie wiedzac wogóle co to JDM moja 2 honda wygladała nawet lekko JDMowo i taki kierunek bede się starał trzymac do samego konca projketu który co miesiac ulega lekkim zmiana dot wyglądu zewn jak i mechaniki. Narazie pytanie do was chłopaki - co myslicie o takich felgach:



i jaki kolor wybrać - mysle albo nad tym Gloss Bronze lub Satin Gun Metallic.





Moge je miec za 390 euro za komplet, czyli mega tanio a fela typowo JDMowa - wszczególności w białym kolorze - pytanie tylko czy brać 15" czy 16"

czy 16"

chyba dobrze zaznaczyłem

Tzn jak chodzi o performance i prawdziwy JDm to 15" będzie odpowiednie, jak chodzi o wizualne podejscie do auta to 16" bedzie sie ładniej prezentowac choc te 15" co mam teraz też spoko wyglądaja i nie sa super małe. Pozatym na glebie to i 14" by wyglądało
Ja bym widzial 15" bronz , chociaz biale to by mialy jak trzeba.

Edit by Wilu -nie przeklinamy na forum ani nie używamy ostrych wulgaryzmów - na pierwszy raz upomnienie - potem poleci Warn.Pozdrawiam
Jak dla mnie Integra mala nie jest wiec stawialbym na 16" i albo biel albo braz sam nie wiem co lepiej by pasowalo
15stka w gun metal zrobi robote
function over fashion DODi
Gloss Bronze nie maja na stoku i nie bedzie jej narazie - zostaje więc opcja białej lub Satin Gun Metallic i raczej byłbym za tą drugą choc ta pierwsza bardziej JDMowo wygląda, tutaj link do oryginału:

http://page13.auctions.ya...ction/r46978509

A rozmiar chyba jednak 15" - tańsza fela, tańsze opony i lepszy performance mam jeszcze taki pomysł żeby tego lipa wewnetrznego miedzy ramionami walnąć na niebiesko do tej wersji Satin Gun Metallic - mogłoby to ciekawie wyglądać ;)
No nie wiem czy by to tak dobrze wygladalo... chociaz moze poprostu nie umiem sobie tego wyobrazic
Jesli juz 15" to ja jednak obstaje przy bialych

mam jeszcze taki pomysł żeby tego lipa wewnetrznego miedzy ramionami walnąć na niebiesko do tej wersji Satin Gun Metallic - mogłoby to ciekawie wyglądać ;)
nie wiem czy jest sens malowac nowe felgi ;p Moim zdaniem w bieli bedzie dobrze !! W sumie jakie fele by nie byly to do tego auta kazda pasuje
15" Satin Gun Metallic
Jak będę je kupować to poprostu przymierzę jedne i drugie ale raczej jestem na Satin Gun Metallic. No i kupujac te fele a jestem na nie zdecydowany na 100% (bo rota jednak dla mnie jest zbyt popularna i trza mieć coś bardziej oryginalnego jak jest możliwość) zmienił się też plan co do koncepcji samochodu. Kopii bodykitu Mugena jednak nie bedzie za to wpadnie maska karbon i taka dokładeczka:



lub taki zderzaczek Kaminari Front Fascia:



choc bardziej jestem za dokładką karbonowa gdyż na wiosne przyjdzie maska karbonowa i bedzie się ta dokładka ładnie komponować Możliwe że przyszłościowo uzupełnie body jeszcze progami mugena.

Dodatkowo w Polsce zlecę wykonanie brewek na przednie lampy aby uzyskać taki efekt:





Brewki wprost z Japonii ale mega rarytas - pierwszy raz je wczoraj wygrzebałem w necie i moim zdaniem teraz te auto dopiero wygąda agresywnie Niestety takich brewek nie da się nigdzie dostać więc będę musiał zlecic wykonanie na zamówienie komus w Polsce - mysle ze 400-500 zł na to wystarczy Dodatkowo ta czarna z japonii stoi na białych felach tych co chce :)

Jak wam się podoba ??
Ja jestem za lipem Zreszta, zawsze twierdze, ze stylisci wiedza co robia projektujac body dla samochodu i jedyne co sie nalezy wiecej to jakies lip'y, dokladki itp

A w sprawie brewek to bede krytyczny, nie lubie takich akcesoriow, to moze byc nawet super hiper oem jdm performance, ale kojarzy mi sie to wsiowymi golfami Seryjne lampy DA6 sa przeciez piekne, po co klasc na nie jakies plastiki...
Ciekawe plany Dodi - dokładeczka, biała felga i karbonowa maska będą pięknie wyglądały I tak jak piszę Ibalec - przemyśl temat brewek, bo wrzucanie takie gadżetu do Integry raczej mija się z celem ...

A w sprawie brewek to bede krytyczny, nie lubie takich akcesoriow, to moze byc nawet super hiper oem jdm performance, ale kojarzy mi sie to wsiowymi golfami Seryjne lampy DA6 sa przeciez piekne, po co klasc na nie jakies plastiki...

prosze mi tu golfów nie obrażać - może nie są tak szybkie i ładne jak hondy ale maja swój niepowtarzalny klimat - szczególnie mk1 i mk2 zrobione w cult style albo german style. Oczywiscie co do brewek to sa one jak naj JDm - wiele aut z japoni ma brewki - podkreslają one agresywny wygląd samochodu i mnie sie tam podobają - pozatym zawsze mozna je sciagnąć. OEMowe lampy z DA6 są piekne to racja ale mała brewka im moim zdaniem nie zaszkodzi.

brewką mówimy stanowcze "niet"

ale białe felgi wypas
dlamniez dokładka wypasik wyglada

dokładeczka

Dodi białe 15 tylko i wyłącznie Troche węgla na przód . choć zderzaczek też fajny ma wloty gdzie szło by jakiś halogen zamontować A te brewki zle niewyglądają taki sleeper No i pamiętaj białe 15

Oczywiscie co do brewek to sa one jak naj JDm - wiele aut z japoni ma brewki - podkreslają one agresywny wygląd samochodu i mnie sie tam podobają - pozatym zawsze mozna je sciagnąć. OEMowe lampy z DA6 są piekne to racja ale mała brewka im moim zdaniem nie zaszkodzi.
DODi tylko nie to !! bo stracę szacunek dla najbardziej dżej-di-emowego użytkownika tego forum nie zakładaj brewek a białe 15"
edgar, nad brewkami bede jeszcze myslec bo wszyscy na nie i na nie wiec moze odpuszcze temat Fele beda na 100% białe 15" Ale wczesniej klatka Cusco for DA6 - oryginał wprost z japonii - potem bede do kompletu próbował sciagnać z Jap rozpórki Cusco :) Moze w przyszłym tygodniu pomaluje sobie zderzak i nowy błotnik i kupuje jeszcze jedną pare lamp na przód bo znalazłem w dobrej cenie ;) a na irlandie nie zakładam tych co pokazałem na zdjeciach bo one sa w perfekcyjnym stanie i mi ich zal :) felgi moze na gwiazdkę albo na nowy roczek zapodam ;) Do tego Yokohama Parada i bedzie w pełni JDMowo A naklejeczki advana juz leca do mnie z Japonii
Tyle odemnie weż mi pochytaj klatke Cusco for ef9
Piekny projekt Panie Rozpierdziela mnie pod każdym względem i to dlatego że to niekolejny cvc tylko jdm DA6

weż mi pochytaj klatke Cusco for ef9

Wszystko spoko ale tutaj spotkac ef9 graniczy z cudem - ja przez ponad 2 lata widziałem je kilka razy a czesci do niego to dopiero rarytas. To serio - czasami do mojej integry szybciej cos znajde - a klatke kupuje z tej żółtej DA6 Turbo co maja w tuning factory - bo auta nie moga sprzedac a tak ja kupie klatke a oni taniej moga auto wystawic ;) No i racja - mnie juz ilosc civiców przeraza - a integry sa chyba o ile sie nie myle 2 na tym forum więc jest to cos nowego i innego ;)
No wiem wiem ciężko coś do 4 dobrego wogóle utrafić . Znaczy cześci moze są ale ceny z dupy Tak jak i u nas dorwać taką integre jak są na sprzedaż to tylko 4 drzwiowe Pozatym mówi sie dziękuje jak ci tak słodze Panie
peroni, dziekuje dziękuję ale narazi enie ma za co słodzic - auto jak auto - w irlandii nie robi super zamieszania ani nie jest niczym specjalnym jak sie patrzy na furacze od irlandczyków niektórych... Choc w sumie wiekszosc to i tak padaki albo tak jak przyjechałto z japonii :) Jakbym miał dostep do jakis fajnych rzeczy do 4gen to napewno dam znac tobie i marcinowi od ee9 bo wasze projekty mi sie podobają Tymbardziej ze do EF mam mega sentyment i do polski jak wróce to mam jeszcze pod domem moje pierwsze ED6
heheh spoko spoko tera ja dziękuje . Jak coś dawaj znać , czekamy No to sie ciesze że ed6 jeszcze jest
ED6 jest jeszcze i trzyma się dobrze - tata nim jezdzi ostatnio do pracy - jakos mu sie podoba ten samochód ;) Zreszta ojciec go pomalował całego, zrobiona została blacharka i mechanicznie jest prawie igiełka









A fajna to była moja ED7 szkoda w sumie ze ją sprzedałem ale z drugiej strony tam silnik był w nienajlepszym stanie ;) A co do Integry mojej ochanej - bedzie jednak kompletne body z Mugena ($580 mnie to bedzie kosztowac z przesyłka do Irlandii - oczywiscie kopia o nazwie: 90-93 Acura Integra (2dr) Techno R Body Kit).



Wygląda to na żywo tak bez halogenów (halogeny żółte mam juz w headlampach) a dziure będzie mozna wykorzystać na dolot zimnego powietrza którego teraz brak







nad kolorem auta bede się jeszcze pewnie zastanawiac choc cały czas mysle czy nie zostawic tego co mam ;) No i pytanie jak do tego body beda wygladac białe fele te D1 co chce zakupic.... Wszystko zobaczymy Ale body kupuje na 100% bo dobra cena a mi sie mega podoba. Na dniach wyruszam na poszukiwanie przedniego zderzaka 90-91 w dobrym stanie Bo moge wziasc ten z tej bordowej ale nie jest w idealnym stanie...
Gitara . Fajny kolorek w tej idisix z jakiej palety on jest ? Co do mugena to Bardzo fajnie wygląda Fela wydaje mi sie bedzie w 100% pasować do tego "kwadratowego" body. To po co zderzak kupujesz?
Fajna ta dokładka tu jest na tej focie
http://img81.imageshack.u...9a29e08bqc6.jpg

To po co zderzak kupujesz?

Bo te lipy z mugena co kupuje sa do zderzaka 90-91 (ja mam auto 91 rok co widac na fotkach ale jest to koncówka 91 i jest to wersja poliftowa 92-93 i zderzak przedni jest zupełnie inny. Do tego zderzaka co mam była dokładka Mugena ale lipnie wyglada - ta wersja co pokazałem wyżej wygląda o wiele spójniej).

Dodi, ale szalejesz na maxa
Autko Cacy, bardzo lubie zaglądać do tego tematu zawsze coś nowego
Gratki, furki i nieskończonych pomysłów
Pozdro

auto to nawet nie wiedziałem co to JDM i jeszcze Hondy Śląsk nie było ;)

chyba za duzo tam palisz bo bylo inaczej ale rozwodzic sie nei bede ty maniaku JDM'owy

Przyznam ze niektore bajerki są fajne ale pchac neiktore tylko po to by sie polansowac ze to JDM- nie dla mnie acz dokladeczka z carbonu - prze kozak
wiem ze to Twoja sprawa i wybor ale że zapytam - tylko po co CI ta klatka ?
Bardzo fajna ta Twoja Interga. Jednak klasyka jest piekna :)
damian vtec, ja nie szaleje - wszystko i tak duzo za wolno sie dzieje ale to przez inne wydatki ;) A pomysłów rzeczywiscie sporo aczkolwiek na niektóre nigdy mnie nie bedzie stać ;)

WILU, nie pakuje do auta nic zbędnego (moze poza flarą ;) ale ona nic nie waży). Wszystkie mody są przemyslane i mają na celu poprawienie osiągów, wygladu, własciwosci jezdnych, itd. I własnie klatka mi po to bo: sporo usztywnia bude i auto lepiej zachowuje sie na zakrętach a kolejna sprawa to sprawa bezpieczeństwa - napewno moze uchronic w czasie wypadku jesli jest się w pasach tych co mam (chodzi mi o zielone) i najlepiej w fotelu kubełkowym (jest w planach na przyszły rok). Oczywiscie zaraz znajdą się tacy co napiszą że trzeba miec jeszcze kask i kombinezon i pewnie mają racje ale tak czy inaczej klatka ma swoje racjonalne aspekty przemawiające na jej korzyść. Ktoś jeszcze napisze pewnie że jest tez do lansu - moze i jest po części ale w japonii wiele samochodów ma klatki nie dla lasnu a dla powyzszych celów.

PhoEniXOZ, dzieki za ocenę - podobnie jak ty - działam pomału ale w miarę konkretnie, choc konkrety bedą w przyszłym roku
Dodi, czy Ja wiem czy wolno Ale mimo to Wielki Szacun Fura kozacka
Kurcze, tak zerkam na ten body-kit to chyba zostałbym przy dokładkach. Ten tył taki odstający sie mi niewidzi, przodzik super
Wilka klasa czekam na ten body... Piekna furka, a tak swoją stroną to gdzie przesiadujesz w tej Irlandii bo troszke czasu tam spędziłem i prawdopodobnie w maju wpadne odwiedzić znajomych?
skrzyp13, ja siedze w Dublinie cały zcas - dzisiaj pod wieczór przeprowadzam sie z cherry Orchard na Blancza zaraz koło shopingu. Jak bedziesz w Dublinie mozesz dac znac zawsze mozna sie styknąć na jakies piwko ;) Body bedzie na wiosne (moze koniec zimy. Wczoraj rano dostałem list a w nim 4 mandaty za 1 miejsce i do zapłaty 300e wiec narazie stopuje z modami - pozatym mam teraz troszku innych wydatków, w zeszłym tygodniu wydałem sporo kasy na lapa i nowe głosniki ;) ). Pozdro i byc moze do zobaczenia na zielonej wyspie.
Jeszcze nie wyraziłem opinii więc nadrabiam, że to body jest konkretne
A jak patrzę na tą złotą i biała co wrzuciłeś foty to
Brewki bym sobie darował, to nie Punto czy coś tam podobnego
A z tych felg to tylko te w brązie mi się widzą, ale ale przecież ty chcesz malować Hondę
Więc może lepiej się wstrzymaj i pierw się zdecyduj na kolor załóż body pomaluj a później pomyśl o feldze
Dodałem nowy opis autka wraz z planami na stronie 1:

MODEL: 1991 Honda Integra XSi DA6 Japan Import

SILNIK: B16A JDM Spec zalany olejem MOTUL 10W40, filtr HAMP, Korek oleju J`S Racing, kable silikonowe NGK, chłodnica Nissens, korek chłodnicy J`S Racing, komputer Mugen PR3
Plan: Wałki Stage 3 JUN albo TODA, Nowa Listwa wtryskowa, Nowa przepustnica i kolektor ssący SKUNK2, Pokrywa zaworów na żółto + karbonik, być może dół B18 lub B20

UKŁAD DOLOTOWY: Carbon Fiber PowerChamber Intake J`S Racing
Plan: dolot zimnego powietrza z zderzaka oraz odgrodzenie filtru płytą karbonową od komory silnika, Zmiana gumy łączącej filtr z SAMCO na coś ładniejszego :)

UKŁAD WYDECHOWY: SRS full stainless steel cat-back exhaust
Plan: Decat oraz kolektor 4-2-1 firmy J`S Racing, wydech zmienię chyba na HKS albo SKUNK2

ELEKTRONIKA: JDM climatronic, Mugen PR3
Plan: BuddyClub VTEC Controler, HONDTATA, Moze jakieś zegary...

UKŁAD NAPĘDOWY: Seryjna skrzynia YS1 z LSD 1:25
Plan: Lekki flywheel, Finaldrive 4.9, sprzegło łopatkowe...

ZAWIESZENIE: D2 Racing RS Coilover System Street Stage - regulowana wysokość i 32-u stopniowa twardość amortyzatorów, D2 Racing lower control arms
Plan: Rozpórki cusco górne na przód i tył, tylnia dolna OEM Honda już czeka, może zmienić przednie wahcacze, wymienić wszystkie gumy na nowe prawdopodobnie OEMowe

UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze wentylowane i nacinane VTTR oraz Klocki VTTR, zaciski Nissin po regeneracji
Plan: Przewody w Oplocie Goodridge, Nowe tarcze i zaciski na przód - możliwe ze wejdą zaciski z NSX lub Legend

BODY-KIT: Seryjne JDM Headlamp, JDM Backlight, seryjny front lip, seryjny spojler tylni z trzecim stopem
Plan: Kopia body Mugena firmy VIS, Karbon maska prawdopodobnie pomalowana pod kolor nadwozia, kompletne malowanie ;) Nowe lampy w idealnym stanie już czekają po polerce na lepsze czasy ;) Owiewki Honda Access.

ŚRODEK: JDM Electronic air condition, Nakładki na pedały Sparco, Kiera MOMO, JDM interior flare and bracket, pasy 6-ścio punktowe D2 Racing w kolorze zielonym (TAKATA green), Ori map lights z DA5, JDM No-Smokers Box, osłony Przeciwsłoneczne JDM z Prelude BB5, nowa podsufitka w kolorze granatowym, Dywaniki Honda Access,
Plan: Klatka Cusco, C-pilar Password JDM, kubełek Sparco Evo Fiber Dark Blue, gałka biegów Mugen czarna, nakładki pedałów Mugen, kilka innych drobnostek

CAR AUDIO: Sony CD JDM, Przód Gathers 16cm Stock
Plan: Nakamichi CD40z lub coś podobnego, HERTZ HSK czeka na założenie ale nie mam dystansów jeszcze

INNE: Usunieta instalacja ABS oraz układ klimatyzacji i wiele niepotrzebnych i zbednych elementów, usunięta tylnia część wnętrza samochodu - tylnia kanapa i wszystkie platiki wnętrza, electric jdm following mirrors, alarm z centralnym na pilota i immobiliser, el. szyby, wbudowany układ GPS oraz ładowarka telefonu wrac z uchwytem, oraz wiele innych....
Plan:

KOŁA: 15" jakiś shit z Harfolda
Plan: coś dobrego z Japonii lub jakas fajna kopia (np Mugen M7), oponki Yokohama Prada Spec 3

MOC: 160ps katalogowe, teraz pewnie kilka więcej
Plan: pod 180-190ps z B16A chyba ze bedzie B20 ;)

Chciałbym z tego miejsca podziekować wszystkim którzy pomogli mi w pracach przy samochodzie - Tomkowi który pożyczył mi sporo gotówki na zakup auta, chłopakom z Tuning Factory za profesjonalny serwis auta i pomoc w modyfikacji auta oraz wszystkim a w szczególności moim kochanym Rodzicom oraz innym którzy muszą znoscić moje szalone pomysły i garaż w domu!
DODi, tys jest swir, ale taki pozytywny
jedziesz z projektem az miło
ale dziwie sie ze np na c4g pełnego updatetu nie zrobisz, albo na option
czekam tylko az wpadniesz do pl tą furą, to bedzie okazja sie w koncu poznac bo nigdy nie mialem przyjemnosci
Masakra Ale ty niemożesz mieć takiego auta one bedzie za szybkie dlaciebie hehe jak przejdzie mi to doczytam reszte planow bo narazie zasliniłem monitor i nic niewidza hehe niemyślałes nad buddy clubem spec 2 ? Bo jak ogarne silnik w jakimś tam stopniu chyba będe to targał do siebie gratki trzymam ciuki za projekt będe tu zaglądał jak i codzień hhehee .pozdrawiam
Marcin_, civic4g ostatnio zeszło na psy wiec wywaliłem temat póki mam admina. Co do jdm-option to nie bede sie wypowiadac - pomysł moze i fajny ale forum strasznie lajtowe i mało konkretów... Te forum nie jest niczym lepsze ale jest to mój powrót do początku - zawsze miałem do niego sentyment bo to było moje pierwsze forum hondy jakie stworzyłem (była jeszcze przed tym przez 2 miesiace inna wersja z inną grafiką ale się posypała baza i trza było od nowa wszystko zaczynać).

peroni, mocy nigdy zawiele A nad wałkami jeszcze pomysle i poczytam przed zakupem pewnie buddycluby i skunk2 tez wezme pod uwage. Mazy mi się TODA Vtec Killer ale to koszt 1500 euro :)

Dzisiaj ogarnołem lampki na przód które kupiłem ostatnio (mam jeszcze 2 komplety) po polerce nie sa moze idealne ale duzo lepsze co miałem do tej pory... I halogeny świecą w końcu normalnie Założyłem też nowy błotnik i szybkie malowanie zderzaka i błotnika na jakis granatowy szprayem w puszcze - narazie moze byc - wygląda to duzo lepiej niz taki zmatowany shit. Jak zamówie spray pod kolor nadwozia to pomaluje to jeszcze raz z drzwiami i dachem ;) Poniżej zdjęcia poglądowe jutro jak umyje auto to porobie jakies lepsze foty ;)



Krótki filmik z mojej ręki krecony wiec trzesie sie jak cholera ale słychac troszke wydech i co nieco jak to jezdzi - nie miałem nawet okazji pojezdzic od zera bo wszedzie ruch był - moze na dniach cos nakręce fajniejszego :) Jest 1 bieg i to nie na maksa gaz i maks predkosc 180km/h i odcinka ;)

http://www.youtube.com/watch?v=LPZo-8J9Hk0

Pozdro :)
uuuuuu ladnie Ci to lata nie powiem

Piknie jeździ Piknie wygląda A plany o niektórych rzeczach pierwsze słysze Trzymam kciuki i życzę aby plany się ziściły
Tem filmik z taką prędkością to oczywiście na niemieckiej autobanie??


uuuuuu ladnie Ci to lata nie powiem

To narazie jest seria i nie było cisniete na maksa (gaz lekko ponad połowe). Pozatym ja kreciłem jedna reka i prowadziłem to tez sie nie da zaszalec ;)

wpadne obowiązkowo na takie spotkanko
VTEC killer to jest to Zbieraj kase DODi i walcz, bo juz nie moge sie doczekac
Fajnie Ci to lata - ale wiadomo - no tune - no life
Co do spotkania to chetnie tez bym wpadl, ale moge miec problem z transportem Chyba, ze ktos z rudy by sie zabieral, ale to zobaczymy
lbalec, ja bede miał pewnie moja ex ED6 do dysopozycji wiec jak cos to do rudy mam kawałek i moge podjechac ;) Trza by tylko pomyslec w jaki dzien by sie szło spotkac - ale to nie ten temat A z Vtec Koller sie zobaczy bo to naprawde konkretny mod mimo ze na wolnych chodzi jak traktor to jak juz sie wkreci to zabija Ale kosztuje fortune ;)
hehe w polsce komplet ok 6500zł tylko, ze samochod przestaje byc wogole praktyczny
no to fajnie DODi z tym transportem Chetnie pogawedze Przywiez jakies prezenty JDMowe
oglondalem na youtube vtec z wałkami toda, maskara, na wolnych jak dragster a pozniej pełna ku.rwica marzenie! a wogle to super integra, szkoda ze unas nie mo tylu dostepnych czesci.. pozdro.
Dodi mieszkalem w Nerwy ale zjeździłem całą irlandie od Pn po Pd taka praca :) Niewiem czy uda mi sie przyjechać do IRL w Maju, ale jesli tak to napewno wpadne zobaczyć to cudo.
skrzyp13, z checia zapraszam na jakies spotkanko i pinta jakiegos ;) No cudo to jeszcze szybko nie bedzie ale dbam o nią jak moge.

lbalec, dokładnie jak piszesz, a ja jak narazie tego auta uzywam na codzien choc w polsce sie to zmieni w zwiazku z kiera po 2 stronie ;) Ale Vtec killer raczej nie wpadnie choć nigdy nie mów nigdy

Gansan, z częsciami nie ma u nas problemu - bez kłopotu da sie kupic co chcesz tylko ze z wersji USA Acury... Sam nawet miałem taką mieć swego czasu w PL z B18A1 DA9 ;)

Co do mojej małej w tym roku juz nic sie chyba nie wydazy bo juz w sobote rano jade do polski. A w Polsce czeka na mnie juz kilka rzeczy: CLARION DXZ-389RGUSB, Hertz HSK 165 z nowymi tweeterami bo jeden stary gdzies mi wsiąkło, dystanse z MDF które mam nadzieje bedą pasować oraz kilka mat wygłuszających. Instalacja zaraz po powrocie i mam nadzieje ze takie audio mi wystarczy i zamykam rozdział audio. No chyba ze kiedys uda mi sie jakies Nakamichi wyrwac w dobrej cenie ;)

















W styczniu/lutym bede malowac autko własnorecznie najprawdopodobniej na grafitowy/szary u znajomego na hali. Od razu ogarne dach i wszytskie nierówności. Wiadomo ze profi to nie bedzie ale bedzie o wiele lepiej niz jest teraz !!
A zabudowe cra audio w bagażniku też robisz ?? hhehe Fajny zestawik pewnie przyjemnie będzie pyrkał ale maty do tego ? to waży hehe
peroni, oczywiscie ze zabudowa bagaznika bedzie - t-bar oraz c-pilar i klatka cusco Maty zamówiłem ale nie wiem czy bede je zakładac - ale lepiej niech sa na zapas, jak bedzie dobrze grało bez mat to je komus sprzedam w irl na mijescu - to nie problem.
No to mi sie podoba wiadome zawsze można je pyknąć Ci powiem że umnie ten zwykły c-pillarek dał troszku . Niemam stabilizatora z tyłu jeszcze także pupa mi lata po zakretach ale czuć teraz że lepiej sie klei no i plastiki nietrzeszczą No ale trzeba jeszcze pomontować reszte rozpórek wtedy napewno poczuje sie róznice No szary też mi sie widzi lub kawa z mlekiem Też sam malowałem swoją niejest profi wiadome ale po umyciu i nawoskowaniu daje rade :) Powodzonka
Widać profesjonalne podejście do dźwięku Clarion, Hertz- tylko dziwi mnie po co przy takim "zapierdalaku" CA Ja bym tylko wydechu słuchał i oczywiście "Krzyku" B-series

peroni, oczywiscie ze zabudowa bagaznika bedzie - t-bar oraz c-pilar i klatka cusco

widze ze dzwiek b16 znudzil Ci sie juz hehe.
To ja zdradze kilka prezentów odemnie dla mojej koHanki:

- skarpety Spoona x2
- gałka srebna Mugena
- mieszek zmiany biegów DC2 look
- antena wewnetrzna na przednia szybe
- nowe kabelki do podłaczenia głosników o przekroju 1mm2
- radyjko CLARION DXZ 389RMP
- głosniki Hertz HSK 165 + nowe tweetery HT 25 Hertza
- dystanse 165 MDF
- a juz wkrótce radyjko 2din Gathers GX-7407 i GZE-8400 dzieki Wilowi wprost z japonii

Foty wszystkiego i zdjeci az montazu zraz po powrocie do IRL ;) Do zobaczenia dzisiaj na spocie...
Te kabelki 1mm2 to do tweeterów? Prawda?
serwal4, niestety do wszystkich głosników - ale te car audio jest jedynie po to zeby cos pykało oprócz wydechu i vteca :)
W sumie to fakt - VTEC > all.

Choć nic nie przebije kabli jakie dostały u mnie 6x9 (które już poleciały).
Średnica kabla to tak x4 włos ludzki spleciony.
EOT

A autko oczywiście bardzo zacne.
Miło było poznać fajne graty kupiłeś spoona ?? co to za antena wewnetrzna na szybe??
peroni, spoona tylko skarpety te niebieskie bo mi będą pasować kolorystycznie pod maskę... Antena do radia wewnetrzna na szybe przyklejana za jedyne 15zł i jak testowałem to w civicu to bez przyklejania działała na desce bardzo dobrze.

A tak własnie przeglądając z mamą stare zdjęcia z irlandii znalazłem fotki swojego auta które zrobiłem mu rok i 2 miesiące przed jego zakupem niedaleko mojego byłego domu. Takich jaj jeszcze nie widziałem, Auto było wtedy jeszcze bez gleby i felg tych co mam. reszta bez najmniejszych zmian ;) Jeszcze tak mówię do mamy: zobacz jaka ładna integra prawie jak moja... A po chwili patrzę na rejestracje i to moja jest dokładnie ;)







To ci jaja ;)
to było Dodi przeznaczenie
hehe
ciekawe

KOWAL napisał/a:
oni i tak cie nie kumaja a napewno nie czytaja tu postow hahaha

Tu chodzi ogólnie o szacunek nie ważne że tego nigdy nie zrozumieją - chodzi o sam fakt !!


szacunek nie szacunek - a czy ktos moze miec inny gust ?? wolno ??? czy moze tylko JDM is cool - bo widze ze niektorym oczy tym zarosly

Sam lubie graty z JDM;u ale przydatne a nie lansiarskie byleby pokozaczyc...
dobra ale tu nie temat o tym

Dodi - nie wiem po co clarka kupowales skoro zamieszka co innego
a z tymi fotkami - fajny numer

szacunek nie szacunek - a czy ktos moze miec inny gust ?? wolno ??? czy moze tylko JDM is cool - bo widze ze niektorym oczy tym zarosly
oj Wilu Chyba nie zrozumiales co i jak Te teksty dotycza sie podziekowan dla chlopakow z IRL

motyw z fotkami super tez bym chcial zobaczyc moja hanie w serii

Te teksty dotycza sie podziekowan dla chlopakow z IRL
doklanide kolego chodzi o chlopakow z warsztatu od DODIego
Dokładnie tak jak napisał Kowal - chodziło o chłopaków z Tuning Factory. Co do samego JDmu to tez nie lubie nadmiaru formy nad trescią i wolę konkretne mody !! I niektórzy tez zapomnieli jak wół cielenciem był.... Co do Clarka to chyba jednak posłuży mi przynajmniej z miesiąc zanim Gathers przyjdzie z Japonii ;)

A w temacie mały update na 1 stronie:
http://www.honda.slask.pl...pic.php?t=13556

I zmiana kilku planów. Dzisiaj pod wieczór wrzucę też pewnie konkretny up z fotkami świątecznych prezentów dla hanki i ich montażu. Gałka mugena jest rewelacyjna i super leży w dłoni. Wczoraj jeszcze wieczorkiem zaraz jak wróciłem jeździłem Hondą i naprawdę super przesiąść się z d15b2 na moje skromne b16a. Wrazenia niesamowite - jakby się dostało extra 2 silnik A juz nie mówie o reszcie Także wszyscy zainteresowani tematem dostaną dzisiaj konkretnego upa. jade zapłacic tez dzisiaj zaliczkę na klatkę


Co do planów to przedewszystkim po konsultacjach i poczytaniu na necie zamiast Vtec Controler ze Spoona lub Buddy Cluba wpadnie Apexi VAFC II Black lub jesli kasa na to pozwoli Apexi Neo ;)

A juz na dniach trza bedzie zamówic Cpilar bo podobaja mi sie te rurki I skoro nawet taki ebayowy daje rade to chyba nie bede przepłacał ;)

Honda - The power od dream !!
Wrzucaj, czekamy na nowe zabawki on board
dajesz foty pillarek tak jak ci mowilem za ta kase daje rade jeszcze z tylna na kielichy i stabikiem to juz wogle bedzie igła. E tam gałka mugena lepsza jest z accorda ino strasznie zimna hehe Kiedy sie klaty spodziewasz ??
dajesz te foty
no to czekamy na nowiny
No to jak obiecałem kilka fotek na poczatek. Prace trwają dalej. Mieszek okazało się że nie jest do CRX i nie jest do mojej DA6 wiec trzeba było go sporo przerobić ale już jest zamontowany. Dystanse do głosników też nie pasują z CRX wiec trzeba było sporo sie posiłowac ale jedna strona audio już siedzie, niestety było juz ciemno więc fotki jutro.
Teraz walczę z konsolą środkową - muszę jeszcze raz ją wykleić i wykleić personal box czerwonym materiałem bo ktoś zerwał ten oryginalny. Siostra sprzedała mi za 1 euro starą sukienke z lalki więc bedzie czym odresteurować Buziaczki dla siostry :) Skarpety już założone i radyjko też. Narazie skołowałem w miejsce 2 DINa taki pojemniczek OEMowy z Hondy. Fotki jutro ;)




I takie jedyne fot zestawu gathersa:



I jeszcze moje 2 modele - NSX-R przyszedł na swieta a Silvia juz za kilka dni moze bedzie skonczona...






Daj pan te fotki wieksze jakies, nic nie widac na tym stole
No ja czekam dalej co sie jeszcze okaże, że kupiłeś

Poza tym- poka poka modele
Dobra - fotki poprawione - przepraszam za usterki ale piiii picassa ;) trza było wrzucic na zjeeeee.......piiii fotosika te fotki i działają. A ja teraz butelka martini i biore sie za konsole środkową
No piękne fanty - ładnie modzisz - tak dalej Najbardziej mi się podoba NSX-R ...
Choinka wunder baum robi robote a tak na powaznie to galka mugena wporzo jest.Macalem taka u sszakiego i jest klimatowa.
no gałeczka mugena w pytę
juz sie chwalisz radiem a nawet nie wiesz czy je masz

co do reszty gratow- fajnie ale jakos skrapetki mnie nie ruszają

co do zabawek - widze ze podobne klimaty->wlasnie czekam na model CRX do sklejania
WILU, wiem ze wygrałes dla mnie te radio Co oznacza ze za jakis miesiac i kilka dni moze bedzie już u mnie w aucie A skoro już się chwalę to podziękowania dla Wila za ogarnięcie tematu.

GrzechZ, choinka daje rade - nie ma jak german style NRD das bitten zajefajnejn !! Trabant das god auto !! but choinken das bitten zapachen !!

Ok - koniec gadu-gadu ide sie brac do roboty póki słonce swieci. Dzisisaj musze ogarnąć 2 strone audio i poskładać to do kupy jakoś. Wczoraj już prawie ogarnołem konsolę i całkiem ładnie wygląda. Spy foto pewnie pod wieczór ;)

ps.
Miałem dodac ze klatka jak dobrze pójdzie bedzie juz za tydzien. Najpóżniej za 2 Już sie nie moge doczekać A potem chyba zrobie sobie mała przerwę w modzeniu bo mam inne wydatki :) Ale nie na długo
widzę ze ostro jedziesz! musimy kiedyś się spotkać i obadam furkę :) Moze kiedyś na mondello
Cieszę się bracie że projekcik się dalej rozwija żałuję tylko że musiałeś tak daleko od domu wywiać żeby spełniać powoli swoje marzenia... Kierunek i ogólny wygląd wozu...rewela jak dla mnie gratulacje Dodi
galka stylowo sie prezetuje.. wczoraj taka na alegro znalazlem, modele tak samo gustowne czekam na reszte zdjec z rozwoju projektu
no Dodi, nic tylko podziwiac wlozonej pracy i serca, gratki jak najbardziej pozytywne, amm nadzieje ze nastepnym razem jak bedizesz w pl to zobacze rowniez Twoje autko a nie tylko Ciebie z gratow najbrdziej mi sie podobaja modele, ja poluje na model mojego civa ale jeszcze nie upolowalem niestety
Audio prawie ogarniete jak chodzi o głosniki w drzwiach jednak musze zrobic jeszcze porzadek z kablami bo jak widac na fotkach jest mega syf !!! Ale pomału do przodu. Dzisiaj juz za zimno wiec zaczynam dalej dziobac przy konsoli. Zmieniłem od razu pozycje flary na pionową bo przy poziomej podczas ostrej jazdy lubiała wyskoczyć z uchwytu. Jutro dlaszy ciag prac w srodku auta.





W konsoli wpadły juz diody led białe. Podswietlanie nóg w samochodzie jutro usuwam i zostanie tylko jedna dioda na flare bo mnie się podoba Reszta idzie do kosza !! Najgorsza rzecz co mnie czeka to wyklejenie tego personal box. Tweetery musiałem niestety umiescic nad klamką bo w rogu drzwi bedzie klatka... Obawiam się tez ze bedę musiał zmienic też miejsce uchwytu na telefon ale to się jeszcze okaze. W planach mam też przerobienie Coin Boxa bo ta wersja co mam teraz nie podoba mi się - trza to zrobić bardziej profi !!

Dzięki wszystkim za pozytywne opinie i mam nadzieje że temat bedzie dalej interesujący i przywiozę wkońcu tego łupa do Polski gdzie dopiero odnowi się całe body i zacznie to wyglądać
wygląda świetnie - Dodi czym się w ogóle zajmujesz w Irlandii?
hehe pół dnia odgarnia snieg żeby mógł modzić fure :p
Scati, ja pracuje w HP w Leixlip koło Dublina
c0x, jaki ku...a śnieg ??? U nas snieg zobaczyc to jak w tajlandii fiata 126p
Juz mi sie ta konsola podoba.Nie lubie ogladac takich zdjec, bo zaraz duzo pomyslow w glowie Moze dups, ale podoba mi sie bardzo, ze przykleiles "instrukcje zmiany biegow" obok.
No to audio zamontowane, gra ogólnie nienajgorzej ale jeszcze mam kilka drobnych problemów i musze zajrzec do instrukcji z radia bo podbicie basu jest lajtowe moim zdaniem i na nakamichi te hertze grały duzo lepiej. Ale najwazniejsze ze gra i nie przerywa na kazdej dziurze. Zdjecia dupiate bo reka mi sie z zimna trzesie a jeszcze si enie dorobiłem statywu. Moze za chwilke jak wróci kolega to pstrykne jak to wyglada w nocy jakas lustrzanką... Kolejny feler to ta gałka mugena - logo zawsze ustawia mi sie z boku od strony kierowcy zamiast posrodku, ale mysle ze gwintowanie drązka rozwiaze problem... Kilka fotek:



Tweetery lekko odstają ale mysle ze super glue rozwiaze sprawe i bedzie dolegało idealnie. Pozostało teraz tylko wykleic w srodku personal box zeby uzyskac cos podobnego na oryginał:



Pozdro i dzieki za opinie i miłe słowa !!

juz sie chwalisz radiem a nawet nie wiesz czy je masz

co do reszty gratow- fajnie ale jakos skrapetki mnie nie ruszają

co do zabawek - widze ze podobne klimaty->wlasnie czekam na model CRX do sklejania


DODI dzięki za natchnienie w sprawie modelu :)
a ty WILU jaki CRX do sklejania będziesz miał???

[ Dodano: 2009-01-07, 21:01 ]
Salon w srodku normalnie Pieknie to wyglada wszystko.Pomysl z podswietleniem flary jest w pyte.

DODI zaflokuj go od środka bedzie jak oryginał :) i to za niewiele :)

Super pomysł Tylko ze w irlandi chyba nie jest to takie proste wiec nastepnym razem jak bede w polsce to sie ugadam z kims na flokowanie tego


a ty WILU jaki CRX do sklejania będziesz miał???

Niestety ED9 bo EE8 lub EF8 nigdy niegdzie nikt nie widział i chyba nie powstało takie nigdy, ale model i tak piękny i masz nawet taki sam

jak tą klatkę się montuje ?

nie krzaczy to się z kanapą na tyle ?

aaaa i podświetlanie flary gitara tyż by mnie się podoboooołoo

- jaki w tym aucie dla mnie jest to przednie światła, nie wiem czemu ale jakoś mi nie leżą, całość oczywiście robi wrażenie, ale tak jakoś .. nie ten tego :)

i pytanie czy coś z zegarami będziesz robić ?

jak tą klatkę się montuje ?

nie krzaczy to się z kanapą na tyle ?


Klatka jest skręcana więc nie ma problemu z montarzem, nie trzeba obcinac dachu zeby ją zamontować jak widac na fotkach krzaczy sie z kanapą ale ja mam z tyłu od samego początku nie mam nic - goła blacha !!





masz może jakies sugestie co do tych zegarów ??

zegary masz takie ? :
http://i37.photobucket.co...1/DB1Gauges.jpg

jeśli tak to pierwsza myśl to kupić aluramki, które pomalować pod kolor nadwozia, tarcze zostawić, a podświetlanie zrobić w kolor radia i flary :)

a musze pomyśleć nad tym jesli to ma być oldschool'owe, to trzeba by się grubo zastanowić, bo każdego koloru przeciez nie da sie tam wsadzić

p.s. troche rzeźby będzie

[ Dodano: 2009-01-08, 13:38 ]
Nie - ja mam w km/h takie jak te:

https://passwordjdm.com/JDM-DA-92-93-Integra-XSi-Gauge-Cluster-Manual-P1039C212.aspx





jestem w pracy i nie mam teraz jak zrobic fotki a zadnej ni eumiem znalesc na dysku. Ringów napewno nie bede zakładać - jedynie co wchodzi w gre to malowanie wskazówek. Podswietlenie bede robic ale najpierw czekam na Gathersa bo to bedzie docelowe radio i pod nie bede robic w razie czego podswietlenie jednak raczej zostawie białe bo jest najbardziej widoczne, a to ze radio bedzie bursztynowe czy innego koloru to juz mniej wazne. Choc nie zapieram sie - mozliwe ze wszystko zrobie pod kolor. Flara jest podswietlana na biało 1 diodą LED.

Pytanie odnosnie zegarów: jaki kolor malować wskazówki i czy malowac ta ramkę (otoczke) co jest dookoła zegarów ?? W tej DA5 zegary miały te tło srebne i wyglądało to interesujaco ale nie było to aluminium wiec wiejsko dla mnie wyglądało, ale moze granatowy, albo ciemny czerwony jak w zegarach z mugena do ek9 ?



Mogłoby to wyglądać ciekawie acz ja bardziej jestem za wersją - granatowe tło i czerwone lub jaskrawo zielone wskazówki.
to może inaczej, to wyżej mi się podoba, ale ten czerwony musiałby byc ciemniejszy odrobinę :) białe zegary, i czerwone wskazówki :)

gitara miód malina
Bila, wszystko ładnie pięknie ale to sa zegray do ek9 a nie do da6 - do mojej nigdy nie widziałem np. indigloo w km/h. raz na necie znalazłem takie zegary:



Do 230km/h i w milach i za cholere nie wiem na jaki to rynek było bo z tego co wiem to da6/da5 było tylko na japonie a da9 na usa. No ale niewazne. tarcze musialyby zostac takie jakie są czyli czarne. Najlepiej zrobic jakies VT w PS ale jestem w pracy - moze w domu cos sie pobawię jakby to wyglądało. samo malowanie to koszt kilku euro wiec mod mozna bedzie wykonac w każdej chwili
niezle to wyglodna te pjerdolki typu podswietlana flara czy pocket, lampy przednie to jedna z rzeczy ktore mi sie najbardziej podobaja w integrze, a zegary? hm... jakby tak zostawiec tak jak sa tylko wskazowki na zolto laknąć zeby uzyskac efekt typeR? bo na czerwono zaslepke to zly pomysl mysle, bo mugena z ek9 jest chyba alu.. pozdro.



[ Dodano: 2009-01-08, 16:10 ]
jak dla mnie to własnie te duperele wzbudzają u mnie najwieksze emocje
DODi nawet nie wiesz z jakim utęsknieniem czekam na przybycie integry do pl

co do klatki ... to bardzo mało osób sie na nią decyduje ale jak sie wbrnie w to głębiej to powoli zaczyna sie dostrzegać sens w jej montazu

DODi nawet nie wiesz z jakim utęsknieniem czekam na przybycie integry do pl

uwierz mi że ja tez - zrobić wkoncu te body do porządku i odmalować budę bo narazie wygląda to tragicznie z zewnątrz.


co do klatki ... to bardzo mało soób sie na nią decyduje ale jak sie wbrnie w to głębiej to powoli zaczyna sie dostrzegać sens w jej montazu

W japonii prawie kazdy co choć troszke się sciga ma klatkę - plusów wiele:

- bezpieczeństwo
- buda się sporo usztywnia i w zespole z rozpórkami daje naprawdę super rezultaty
- wydłuża zywotność budy w szczególności przy sportowym zawieszeniu
- ładnie wygląda w aucie sportowym

Gansan, co do zegarów to pod wieczór postaram sie przygotowac jakies VT takie proste i zobaczymy jak to wyjdzie..... Albo poprosze kogos na forum...
Dodi, ja bym zegarow nie ruszal w ogole.Te co masz orginalne sa zajebiste.Wyskalowane tak jak trzeba i tyle.








zrobilem pare VT nie twoich zegarow bo pomylilem zdjecia, ale jak co to moge usunac..
jak dla mnie to jedyneczka a w ostatnim to co masz czerwone ja to bym zrobil carbon i wtedy wygladalo by miodzio
Gansan, super dzieki za VT - zrobiłbys jeszcze z opcją - zółte wskazówki i granatowa ta ramka ?? Bo na taką wersję bym się pisał chyba. Z góry dzięki !!

KOWAL, Karbonik byłby w pytę ale niestety nie da rady takiego czegos kupic. Da się do zegarów USA ale one są lekko inne a szkoda. Moze ta wersja granat + zółte wskazówki będzie fajna !!
wedlug mnie to czerwone lub zolte wskazowki jak w typeR bo te zolte na niebieskim tle troszke zabawkowo mogom wyjsc.. a co do karbonu? nie mozna by tego tla obkleic naklejka taka? widzialem kiedys gdzies na alegro..


Fajnie masz w środku ten personal box w pitke kiedy bedzie klatka ??
peroni - klatka bedzie za tydzien a personal box jeszcze nie skonczony ;)

No to jestem w trakcie prac nad zegarami, narazie podkładem juz 2 razy siknołem tą ramkę co widać na fotkach a granatowy spray juz czeka... Wskazówki pójdą w żółty prawie identyczny jak kolor titka z momo. Efekty moze dzisiaj późnym wieczorem albo jutro rano. Przy okazji wymieniłem te kratki nawiewów na nowe bo te co miałem były mocno zniszczone a jedna wogóle połamana. No i mam już komplet rzeczy do montarzu maplight i całkiem dobry pomysł, także w poniedziałek map-light powinien juz swiecic na pokładzie Tymbardziej ze podsufitke musze skonczyc przed załozeniem klatki













Pozdro i dzieki wszystkim za opinie i pomoc !!

edit. Tutaj zegary co mam jeszcze jedne na stanie ale z wersji 90-91 i ze srebna ramką. Ale sa zniszczone dosyc mocno wiec lezą na wszelki wypadek jakbym cos przeskrobał z moimi



:)
Opcja nr.3 wporzo wyglada.Nr.1 z zoltymi tez daje rade, ale jakos tak zajaskrawo wydaje mi sie.Czerwony lepiej sie komponuje z caloscia.
No padło na zółte wskazówki i granatowe tło - efekt naprawdę fajny i jestem mega zadowolony a tak to mniej więcej wygląda. Na zywo robi dużo lepsze wrazenie, niestety moim kompaktem nie da się oddac efektu przy takim oświetleniu ale jest naprawde spoko - zobaczymy jutro w aucie jak to będzie wyglądać.











Jutro pomeczę się z maplights :) I to narazie chyba na tyle do nastepnego weekendu bo pomysłów brak
noooo nie jest zle a nawet powiem ze jestem zdziwiony myalemem ze bedzie kupa a u nawet nawet wskazuweczki wyszly wypasik
Wyglada duzo lepiej niz przypuszczalem , jak orginal
no powiem ci DODI ,że bardzo szybko działasz w tym swoim samochodziku !!!!a to co robisz zacnie wygląda :) ,ramka pomalowana ładnie i wygląda nie głupio choć ja wolę kolor czarny lub ten carbon z itr'a ,a klatki sam jestem ciekaw!!!trzymam kciuki za dalsze mody i obserwuję z ciekawością
no fajnie to wyszlo, granat tak sie nie rzuca w oczy.. a czym pomalowales te wskazowki? ja bym chcial tez zolte wskazowki i pozbyc sie tych niebieskich dodatkow z licznika bo wyglada to jak w tico..
Wskazówki były malowane pędzelkiem i farba do modeli z ravella bodajrze. Malował mi to mój kumpel z domku modelarz A ta ramka była malowana 2 razy szarym sprayem podkładem, a potem normalnym kolorem 2 razy. Zegary założone i wygladają fajnie acz ten granatowy nie jest idelany do tapicerki wiec raczej kiedy jak bede malowac auto to pomaluje i ta ramke. A tak to wygląda w samochodzie:







Daje radę ogólnie
Nie no- profi robota Fajnie, że te wskazówki są takie wąziutkie a nie jak w EK- gruuube i mało dokładne :)

Ale ogólnie jak już mówiłem- chce kiedyś to auto mimo wszystko zobaczyć na żywo :) Bo jak zawsze- zdjęcia nie oddają całego efektu :)

Prosimy o więcej DODi
ciekawie to wyszło Fajny efekt
super wyglodna to serio jak z typeR
Dobry pomysł na przyszłość, myśle że też tak zrobie, pokaż jeszcze jak to wygląda w nocy.

pozdr
no w deche jest.Wskazowki pasuja do "pipka" i napisu na kierze.
jak dla mnie bomba, prezentuja sie ladnie i oryginalnie, tylko tak dalej Dodi
ciekawie to wygląda musze przyznac
no pryzznam ze dobry pomsyl
Szybki update. Filmik z dzisiejszego wypadu. Bedzie jeszcze wiecej z tunelu jednak narazie pukam sie w czoło, bo niestety brawura i szaleństwo czasami nie popłaca. Na szczęście ucierpiała tylko felga i najprawdopodobniej wachacz tylni.. Na koncu filmiku widac uderzenie w krawężnik z srodka kabiny.... Takze jutro szukanie felg i naprawa zawieszenia, klatka zostaje narazie przesunieta na dalszy plan... A miało byc tak pieknie..... Głupota nie popłaca i mam nauczkę na przyszłość. Dobrze że skonczyło się jak się skończyło..

http://pl.youtube.com/watch?v=ASOqgYglMLA

I 2 fotki felgi i skrzywionego koła...




o fak no jak pech to pech
szkoda felgi i zawiasu... ale tak czasem bywa
uderzenie widac mocne bo az kamera sie obrocila

Fajnie ci to gada szkoda feli wachacz ten D2 Racing ?? kicha ogólnie ale ogarniesz wszystko , szkoda że tak sie stało i że klatka musi poczekać ważne że ty cały . felga w sumie cała ? mi jak wyskoczył sworzeń dolny to stalówka sie wygieła na pół prawie że
Wszystko pięknie i na plus. Co do felgi masz pretekst teraz żeby je zmienić ;)
teraz patrze jeszcze raz na fote i tam brakuje kawalka felgi? myslalem ze to przerysowane
Czemu Wy tam wszyscy jezdzicie po zlej stronie drogi? ;]
No zdrowo uderzona - szkoda felgi Ale następne będą ładniejsze
Uderzone dosyc mocno - felgi brakuje kilka cm, ale najawazniejsze pytanie co z zawieszeniem - mam nadzieje ze nie ucierpiało nic mocno, na szczescie dolne wachacze jeszcze sa narazie stockowe... Wiec chyba dzisiaj bede szukac gdzies D2 albo K_sport tych dolnich...
przerabialem takie uderzenie i na wachaczu sie nie skonczylo:/ coprawda w civicu ale podejrzewam ze zawieszenie wiele sie nie rozni
Odrazu , ze brawura.To przez ten deszcz co wiecznie pada i nigdy niechce przestac
miejmy naidzeje ze nie wiele ucierpialo i szybko wrocisz na droge ze swoja bestia dobrze ze na tym sie skonczylo tylko
Uderzone dosyc mocno - felgi brakuje kilka cm, ale najawazniejsze pytanie co z zawieszeniem - mam nadzieje ze nie ucierpiało nic mocno, na szczescie dolne wachacze jeszcze sa narazie stockowe... Wiec chyba dzisiaj bede szukac gdzies D2 albo K_sport tych dolnich...










jedno jest pewne przy uderzeniu w kraweznik zawsze cierpi cos z zawieszenia, fajnie posmigac brawurowo, ale nie ta pogoda, nie te umiejetnosci, jak juz poleci za mocno to nie ma szans oponowac pojazdu (wiem z doswiadczenia) .. ciekawi mnie ze nie przeklnołes na glos hehehe <motylanoga!>
uuuuuuuu tos pakazal no nie powiem moze bedzie ok
a na przyszlosc to aparat bardziej na zegary skieruj
Współczuje Nieciekawie to wygląda.
a tam nie ma czego współczuć - stało się to na własną prosbę - brawura czasami nie popłaca choc jednak nie jest wcale jak Gansan napisał - pogoda moze zła ale umiejetnosci jest troszku choc jak czasami widac ja sie nie zna ronda to lepiej nie szalec za bardzo. Jak pada na większosci rond jezdze bokiem i wiem co te auto potrafi i co ja potrafie, jednak czasami człowiek jest za pewny siebie a adrenalina przejmuje prym. A rzeczywiscie kilka osób zauwazyło ze nawet jednego "kur...a" nie było po uderzeniu tylko wrzuciłem 1 bieg i odjechałem. No opanowanie w takich sytuacjach przychodzi z czasem ;) Miało się juz wiele razy rózne stłuczki i wypadki...

A teraz do rzeczy, skoro zawieszenie juz ogarniete to wypada jak to Magiq napisał zmienic felgi i teraz moje propozycje:

Ultralite D1 GunMetal lub White Frost 15" za 400 euro


Rota AutoX black with Red Lip 15" za 580 euro moze taniej


albo jesli sie uda wygrac aukcje to bedą takie sparco:

Ostatnie swietne ! Trzymam kciuki, zeby sie udalo wygrac
Coz... widze, ze i Ciebie rondo pokonalo Mialem to samo, na u mnie szczescie ucierpial jedynie zderzak i dokladka... Powodzenia w ogarnianiu wszystkiego do kupy
z tych co pokazales to wg. mnie te ultralajty to najlepsza opcja
Ultralite D1 ale widział bym białe pasowały by idealnie
Tak jak już wcześniej pisałem - biały Ultralite i będzie pięknie
Bialy ultralite zrobi robote.
Wszystkie fajne AutoX były by fajne ale białe takie jak miał Majlo w rexie . Sparko czerwone dają rade pasowały by do tego koloru Ale Ultrality białe najlepsza opcja
Co jest najlżejsze ??
DODi, widzisz wszyscy są za białymi więc nie sceiemniaj mi tu ze gunmetal
Dla mnie czerwone sparco najlepsze z tych wszystkich (w razie czego kolor można inny wrzucić)
Co do felg to Gasebo ma teraz mugeny RNR za 2400zl stan jak nowe, 4,8 kg jedna....
ja bym widzialm Ultralite, biale badz tez te GunMetal
A dla mnie tak dla odmiany to te Ultra Light wyglądają tak "biednie" i dużó bardziej by mi odpowiadałą opcja z tymi Sparco tylko widzę rancik i ET też pewnie będzie odpowiedni niskie pytanie dodi czy ci o nadkola ocierać nie będą.
ja jestem za sparco, a jeśli się nie uda to oczywiście:
Rota AutoX black with Red Lip

Pozdrawiam
tylko i wylacznie D1 metal gun dodi
zadne z tych kół nie bedzie z jebnięciem DOD,
moze jakies WORKi?

zadne z tych kół nie bedzie z jebnięciem DOD,
Zgadzam sie z marcinem, no ewentualnie gdyby nic innego nie wchodziło w gre, to moim zdaniem sparco.
Ultralite zbyt objechane i popularne już, a Auto X... namnożyło sie troche już tego, chyba że tak jak pisze :) peroni- białe z czerwonym lipem :)
Ale ja nie potrzebuje felg z jebnieciem tylko byle jakies felgi na kilka miesiecy zanim kupie cos lepszego, choc jak sparco kupie to moze one zostana jako domyslne. fela jak fela - widziałyby mi sie Mugen M7 albo MF10 ale niestety to są już duże pieniadze jak za fele i wole to przeznaczyc na cos innego. Fela ma byc lekka i najlepiej MIJ (made in japan) i w miare oldschoolowa. Sparco sie tu sprawdza w 100% i jak narazi enikt takich w PL nie ma, a w IRL tylko raz takie widziałem na glanzie. Ultralite rzeczywiscie sa oklepane bo sa tanie ale w japonii to bardzo bardzo popularny wzór i daje rade... I w japonii rzeczywiscie biała rzadzi, tylko mnie sie biała fela srednio widzi jednak - w szczególnosci ze wiecznie bedzie brudna. Takze mam nadzieje ze uda mi sie wygrac te sparco. A Works jest fajne ale ciezko trafic cos w dobrych pieniadzorach.

Ale ja nie potrzebuje felg z jebnieciem tylko byle jakies felgi na kilka miesiecy zanim kupie cos lepszego,

jakby to powiedzieć, w sumie to mówi większość

.. Po co kupowac i wydawać na coś co zmienisz w niedługim czasie, skoro możesz odłożyć.. poczekać i kupić coś lepszego ?

a co do kapci, też jestem takiego zdania że nie musi mieć 'kopa' nie każdy robi tak auto żeby każdy mod miał 'kopa' że szczena opada :)
wybierz najlepiej na dzieńdobry takie jakie ci się podobają, oblicz fundusze i kup, i ciesz się tym długo, a nie kupisz, wydasz, potem trzeba sprzedać bo chcesz coś innego
mija się z celem .. co prawda czasem też tak robie
Pampek, a Auto X... namnożyło sie troche już tego.. ta chyba rota.
Ale ale - Panowie - felgi musza byc z jajem

DODi, ja tam tez uwazam, ze warto kupic cos tanszego i zmienic potem, bo przeciez na stalowkach jezdzic to my nie bedziemy
no to chyba wpadna takie fele jednak:



bo cena z nowymi oponkami i jeszcze extra srubami zabezpieczającymi co je pewnie sprzedam na allegro wynosi 370 euro wiec meg ataniocha. Pewnie takie padło jak mam teraz ale zawsze kasa zaoszczedzona a moze moje fele sprzedam za 150 euro wiec sie troszke koszta zredukuje...
no i co ty odnich chcesz? duzo lepsze niz rota.
No DODi, Całkiem fajne :) Jednak czasem portfel bierze góre nad chęciami :)

Fajne te fele co tu wkleiles teraz.Mysle ,ze beda dobrze lezaly na aucie.