Rychtal ObwĂłd VI

Jak miales nieszczelny korek chłodnicy to na wlasne zyczenie zarznołeś uszczelkę głowicy!
Korek w hondzie dziala na zasadzie naczyn połaczonych, po przekroczeniu cisnienia 1,1 bar lub 0,9 bar w zaleznosci od modelu wyzuca wode do zbiorniczka jak cisnienie spada zostaje płyn zasysany do obiegu spowrotem. Przy zepsutym korku efekt jest jednostronny wywali plyn lecz juz go nie zassie w uklad i masz w tym momecie głowice bez jakiegokolwiek chłodzenia.
Pierscienie tez na bank masz do wymiany, strasznie nie lubia przegrzewania sie a juz zwlaszcza jak temp. podchodzi pod czerwone pole.
Pozdro Servis
no w koncu mi ktos odpisał.wielkie dzieki.ja kupilem ta prelude niedawno i wlasnie ona juz tak miala ze byl korek nieszczelny nie bylo termostatu itp. dopiero po zakupie wymienilem wszystko zaczalem od termostatu i tu pierwszy szok bo go nie zobaczylem wiec dalem nowy,a potez ze wzgledu na problem temperatury jechalem po kolei tak wiec wymienilem chlodnice na nowke,korek na nowke pompe na nowke i teraz widze bedzie uszczelka.dzieki za pomoc.
bo dodam jeszcze ze jak niemam termostatu wlozonego to niema tego problemu,niegrzeje sie auto.silnik caly czas mi chodzi gitara,zero problemów.pali bez problemu nie gasnie,plyn chlodniczy mi nie znika,jakos specjalnie nie kopci.przy zalozonym termostacie jest tak samo poza tym ze mam maxa temperature i sie zapowietrza za termostatem