Rychtal ObwĂłd VI

Wszystko tylko nie automat, chyba że stać cię na kosztowne naprawy skrzyni.
wczoraj je odebrałem z salonu i jestem zachwycony jazdą tylko ten silnik 2000 troche mało jak na takie autko ale jest ok da sie przeżyć .
marek33, a czy ten automat nie jest 4biegowy??
wiesz co zaskoczyłes mnie tym pytaniem nie wiem musze poczytac w instrukcjach wiesz ja wsiadlem i jadeco prawda czułem zmiane biegow do 4 tego moze i tak jest ze sa 4 biegi
wczoraj je odebrałem z salonu
Gratulacje i jak naj mniej wizyt w warsztacie.
Pozdrawiam servis
eee panie servis? cos nie tak z moim postem, ze zostal uciety?
powtórzę się.
Od długiego czasu jeżdzę auomatami. Nie narzekam, jest to wygodne szczególnie w mieście i korkach. ASB jest takim podzespołem jak silnik, czy blacharka, który bez problemu można poddac diagnozie przed zakupem/ w trakcie użytkowania.
Założyć sobie nie kupowanie samochoduz ASB tylko daltego, że naprawy są drgoie to faktycznie rewelacja. Po co kupować w ogóle auto-naprawy silnika też są drogie, czyli tym tokiem myślenia podążając nie należy kupować czegoś co pod maską ma silnik.
Automat to rewelacyjna sprawa!
Argument o drogich naprawach jest kiepski.
Funabashi, argument, że automat jest rewelacyjną sprawą całkowicie do mnie przemawia i popieram ale jeśli chodzi o obsługę to kwestia chyba jest sporna tak samo jak np przy LPG jedni są zachwyceni inni nie więc dywagować można zawsze chyba, że ktoś ma konkretne argumenty
Wyrażnie napisałem, że automat jest rewelacyjna sprawą dla wygodnych i to nie podlega raczej dyskusji.
NIe stwierdziłem, że ASB jest rewelacyjna bo tak.
Porównywanie ASB do instalacji gazowych jest nonsensem z uwagi na to, że automat jest od fabryki integralna częscią samochodu skonstruowaną przez tych samych ludków co spłodzili resztę samochodu. Bywają niezadowoleni ludzie z automatu i zdarza się to w przypadky, gdy kupią samochód z wyeksploatowanym automatem lub uszkodzonym - potem jest lament, że naprawa kosztuje i pan henio z szopy sobie nie da rady.
Skrzynie można naprawdę łatwo sprawdzić - wystarczy podjechac do warsztatu, który się zawodowo zajmuje samochodami z USA lub ma specjalizacje w ASB - najczęsciej wystarczy, że mechanik sie przejedzie autem i... wystarczy. Dla tych, którym to nie wystarczy robie się diagnostykę elektroniczną(nowsze auta), ale również mierzy się ciśnienie, etc.
Uwierzę jeszcze, że mogą narzekać właściciele starych automatów nie sterowanych komputerem czy autmoatów o 4 przełożeniach (tak jak np powyższy CRV czy mój Legend)
Zgoda, stare automaty "zamulają" auto i w wielu przypadkach podnoszą zużycie paliwa, ale jeśli chodzi o wygodę to i tak biją na głowę manual. Ale zawsze się znajdzie fanatyk, który powie, że lubiesobie "pogmerać" ;)) bo tak i już
NIestety często się temat uogólnia mówiać, że ogólnie automaty są "beeee" - idę o zakład, że Ci(oni ;) ) niegdy w zyciu nie jechali jakimkolwiek autem z dwu sprzegłowym automatem z możliwoscią sekwencyjnej zmiany - często również przy pomocy łopatek przy kierownicy.
Piłem do pierwszego postu napisanego przez servisa, z którego jasno wynika, że autmat jest bee bo jest drogi w naprawach. Jest drogi bo coś co jest zautomatyzowane ma zazwyczaj bardziej skomplikowaną konstrukjcę, ale przy odpowiedniej eksploatacji, stylu jazdy(skrzynia rozgrzewa się dłużejniż silnik-warto pamiętać) i zakupie(jeśli auto nie jest nowe) dokładnie sprawdzimy skrzynie to nie ma się czego bać.
Są rózne zdania, ok,ale operowanie argumentem drogi/tani jest mierne bo nic nie wnosi.
Przypuszczam, że kolega, który decydował się na CRV wiedział co może nieśćz a sobą ASB i z jakimi ewentualnie kosztami się to wiąże.
Wybrł automat- chwała mu za to - miejmy nadzieję, że dobrze auto sprawdził przed kupnem i będzie zadowolony czego zyczę!
Skrzynie można naprawdę łatwo sprawdzić - wystarczy podjechac do warsztatu, który się zawodowo zajmuje samochodami z USA lub ma specjalizacje w ASB - najczęsciej wystarczy, że mechanik sie przejedzie autem i... wystarczy. Dla tych, którym to nie wystarczy robie się diagnostykę elektroniczną(nowsze auta), ale również mierzy się ciśnienie, etc.
No to powiedz to mojemu wujkowi który zmielił niedawno skrzynie w 3.0 TDI 4x4. Samochod serwisowany na bierzaco, zbytnio go nie obciazal i bynajmniej wiedzial jak jezdzic z automatem. Nic nie wskazywało na awarie, pewnego razu poprostu cos gruchnelo i po ptokach. Naprawa kosztowala naprawde duzo... Generalnie to moze byc odosobniony przypadek i pewnie byl, jednak moze sie zdarzyc kazdemu.
Porównywanie ASB do instalacji gazowych jest nonsensem
nie porównałem tylko dałem przykład, że są zwolennicy i przeciwnicy, a że akurat na LPG to tak wyszło. może być inny np: szyberdach. jedni nie kupią z szyber, bo im będzie cieknąc za 15 lat. chodziło mi o podejście do sprawy i uniknięcie zbędnego przekomarzania się
funabashi autko jest nowe w sobote odebrałem je z salonu w Katowicach wiec go nie sprawdzałem i na ta chwile jestem zachwycony jazdą pozdrawiam.
marek33, wpadnij kiedyś na spota, bo przejechałbym się II gen w automacie
eee panie servis? cos nie tak z moim postem, ze zostal uciety?
Troche ton mnie zde.... "bo co" i tyle usunołem
sory za OT
Pozdro
nadgorliwy z tym usuwaniem jeteś. Zanim usuwać zastanów się zanim coś Ty napiszesz. Wrazitko
Kolega kupił nowe auto z automatem-gratuluję bo akurat CRV dobrze jeżdzi z tą skrzynią.
nadgorliwy z tym usuwaniem jeteś
Gdybym był usunąłbym wszystkie twoje posty! Lecz tego nie robię. Bo nie ma takiej potrzeby gdyż jest ok z wyjątkiem tego, co usunąłem.
Raczej nie jestem Nadgorliwy.
Można powiedzieć to o Tobie "....zastanów się co piszesz", każdy ma prawo do wypowiedzi w tym temacie a widzę że jak ktoś jest przeciwnikiem automatu to znaczy że już tak napisać nie może bo ty jeździsz automatami i wszyscy muszą zgodzić się z Twoim zdaniem hmmm...
Koniec OT proponuje przejść na PW nie będziemy śmietnika robić
Pozdro servis