Rychtal ObwĂłd VI

Witam. Od dłuższego czasu mam problemy z moim Accordem - slinik 1,8 (F18B2) pracuje nierówno na wolnych obrotach i włącza się kontrolka silnika. Auto ma teraz 150 000 km przebiegu, z czego połowa przejechana na gazie (sekwencja). Świece wymieniane, kable też, zawory regulowałem a ostatnio nawet wymieniałem, bo opinie kilku mechaników i serwisu Hondy wskazywały że mogę mieć je wypalone. Po wymianie zaworów silnik faktycznie trochę lepiej się zbiera, ale wcześniejsze objawy nie zniknęły. Dokładnie jest tak że jak odpalę go na zimnym to wyraźnie idzie tak jakby na 3 cylindry, później jak jest ciepły to trochę lepiej ale dalej pracuje nierówno i niekiedy przygasa. Podczas jazdy pracuje lepiej, z tym że przy przyspieszaniu niekiedy przy przekraczaniu ok. 4000 obr/min silnik traci chwilowo moc.
Tak jak pisałem byłem już u paru fachowców, w serwisie po odczytaniu kodu błedu - wileokrotny błąd zapłonu, podali mi całą listę potencjalnych usterek, z których do wyeliminowania pozostały mi już tylko regulator cisnienia (?) i cewka.
Proszę o porady lub jeśli znacie jakiegoś dobrego elektronika o namiary.
Artek
Posłałem Ci PW
Dziś odebrałem Autko z Hondy Bytom, okazało się że mam do wymiany wałek rozrządu. Tak więc jeśli ktoś ma namiary na używane to proszę o kontakt. Po wymianie powinna już hulać bez zastrzeżeń.