ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
siemanko wszystkim. chciałem sie was o cos zapytac. mianowicie mam zawieszenie gwintowane z pełna regulacja i tak sie zastanawiam bo chciał bym załozyc sobie rozpurke do przodu tylko nie wiem czy mi to cos da i czy jest w ogole zakładania jej i wydawania kasy. Ja myslalem o takiej rozpurc co wy o tym sadzicie Poradzcie mi co mam zrobic.

http://www.allegro.pl/ite...a_nrg_wawa.html


Gwintowane zawieszenie nie ma nic wspólnego z usztywnianiem kielichów więc idąc tym tropem zamontowałbym takową.

Powinno być odczuwalne spięcie góry przedniego zawieszenia.
Ale po co wydawać 350zl jak oryginał z VTI w aso kosztuje ~40zł. No wiadomo będzie z pół kilko cięższy, bo jest stalowy :). Usztywni zapewne tak samo.

Ale po co wydawać 350zl jak oryginał z VTI w aso kosztuje ~40zł. No wiadomo będzie z pół kilko cięższy, bo jest stalowy :). Usztywni zapewne tak samo. tak się wtrącę a masz może jakieś foto tej oryginalnej ?? mam sedana 5 gen


Pierwsze lepsze z googla :

http://ecu-performance.co...sg/P1010067.JPG

http://images49.fotosik.pl/15/3f5dd84771c60d4a.jpg

http://www.zerotohundred....sale-engine.jpg

Pierwsze lepsze z googla : dzięki jak na prawdę kosztuje 40zł to sobie kupie
Ja Też :)
Ale moje osobiste zdanie jest takie, że oryginalna rozpóra VTi jest troche słaba- w tym sensie, że jeśli nawet ją odpowiedni przykręcimy, to nie jest wystarczająco sztywna. Rura jest jakaś dosyć plastyczna i przy mocnym jej pociągnięciu widać lekkie odkształcenia.

Porównując kiedyś do podróbki mugena co ma JohnDeer to nie ma porównania. Choć wiadomo- nie ma czego wymagać od rozpórki za 60zł chyba obecnie.
acha to normalnie moge sobie zamawiac taka rozpurke i montowac tak?
Montuj.

Ja również chętnie spróbuję innego rozporka niż ori vti .
dzieki "opty9" za informacje

Ale po co wydawać 350zl jak oryginał z VTI w aso kosztuje ~40zł. No wiadomo będzie z pół kilko cięższy, bo jest stalowy :). Usztywni zapewne tak samo.

Rozpórka z VTi jest dośc leciutka wiec wątpie zeby była cięższa od tej z podanej aukcji, ale z tego co zauważyłem to OEM rozpórka jest mocowana do samej budy na kielichach wiec usztywnia pewnie troche inaczej od pozostałych rozpórek co są montowane bezposrednio na gniazdach kielichów przy mocowaniu amortyzatora.

Tak czy tak gwintowane zawieszenie to jedno a rozpórka to drugie, zawsze lepiej z rozpórką obojętnie jaki typ amora/sprężyn masz.
spoko dzieki za informacje i juz człowiek jest troche mądrzejszy
przy dobrej glebie rozporka VTI usztwynia tyle co picie soku jabłkowego na wzwód