ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
po wymianie filtra paliwa zaczely mi sie problemy z odpalaniem. zawsze odpalal od kopa a teraz albo musze dlugo krecic albo za drugim razem dziala. mozliwe zeby cos sie zapowietrzylo ? jak jest cieply to przewaznie za pierwszym podejsciem odpala (moze z tym filtrem to zbieg okolicznosci)


A dobrze założyłeś filtr??
tak sie dziej jak jest za niski poziom paliwa w zbiorniku a to ze wymieniałes filtr to raczej przypadek
::niski poziom paliwa - odpada
::przekaznik - raczej odpada bo nie mam problemu z odpalaniem na cieplym silniku

::przed wymiana rozrzadu i filtru paliwa odpalal na cykniecie ... teraz albo dwa krotkie pociagniecia albo jedno dlugie, jak sprawdzic czy przewody wysokiego napiecia sa dobre ?


jedyna metoda na sprawdzenie kabli WN to odpalenie auta w nocy podnisienie maski i popsikanie zraszaczem do kwiatow po kablach - jak nie ma iskry i nie kopia jak je macasz to jest ok

Nie sadze jednak by byla to metoda dajaca 100% pewnosc :P

I jeszcze cos - jak dlugo masz te kable? Ja uwazam ze Hondowskie sa najlepsze - ja jezdze od poczatku na oryginalnych i nic :twisted:
jak kupilem to byly :wink: nie zmienialem , poszukam oznaczen jakis dla zeby sie upewnic czy sa to oryginaly czy nie. Nie chce za duzo gdybac ale czy zawalona przepustnica moze miec wplyw na szarpanie samochodem ?

czy zawalona przepustnica moze miec wplyw na szarpanie samochodem ?

może