ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
czy w silniku d14a03 ustawia sie zawory ? czy sa samoregulatory. drugie pytanie od jakiegos czasu autko jakby stracilo na mocy i przy rozpedzaniu czuc na lewarku jak drży ,czym to moze byc spowodowane . i trzecie pytanie ,mam 75 po wymianie uszczelki bede mial 90? i to wystarczy czy jeszcze trzeba robic reset komputera i jak sie to robi ? sorry jestem nowy wiec mam kilka głupich pytan na ten temat.

[ Dodano: 2008-03-30, 10:47 ]


Jedni mowią , że wymiana uszczelki podnosi do 90KM inni twierdzą, że to bujda. Nie wnikam w temat bo nie znam wszystkich opini. Wiem tylko tyle , ze kolega w swoim D14A3 tak zrobił i owszem prędkość maxymalna wzrosła o jakieś 10-15 km/h momentu jednak to nie zmienia przyspieszenie odczuwalnie zostało takie samo (nie mierzyliśmy wiec nie wiemy) Ale jedno jest pewne reset kompa musi być. Najprościej odłącz klemy od aku na jakieś 1-2 min lub poszukaj skrzynki z bezpiecznikami pod maską i wyciąg bezpiecznik opisany jako ECU. Następnie wyłącz wszystkie odbiorniki prądu w samochodzie uruchom silnik i poczekaj aż wentylator się załączy. Jak dobrze poszukasz gdzieś na forum jest opis jak robić reset kompa.
Bezpiecznik w komorze silnika opisany back up jest od resetu kompa