Rychtal ObwĂłd VI

1.czy te gazniki pasowalyby do d13b2 ? i czy ewentualnie zmieniliby jej moc
2. jezeli dual carb nie mialby sensu to myslalem o minime . Czy jest ktos w stanie napisac konkretnie wszystkie graty jakie sa potrzebne , ale tak naprawde wszystkie ( na tym sie malo znam , a nie chce kupic niepelnego kompletu)
3. Czy przy kupnie bloku vtec ( w tragicznym stanie ) moge doprowadzic go do ladu i skladu ( jaki mniej wiecej koszt)
nie opłaca sie wsadzanie 2 gazników, jezeli juz to odblokuj 2 przepustnice i zrob wydech porządny z kolektorem
mozesz takze przejsc na wielopunkt badz całe minime , no ale to juz trzeba stroic i koszta rosną
btw przy minime nie podmieniasz bloku bo ten zostaje twoj z d13, przekladasz glowice
zbudowalismy juz taki silnik i jak na 1.3 zapieprza to ostro
Jak chcesz cos wyciagnąc z tego silnika proponuję:
- odblokowana przepustnica
- polerowane kanały w głowicy, kolektorze ssącym, wygładzone krawędzie w
gażniku
- głowica splanowana o 1,2mm
- metalowa uszczelka głowicy od Hondy Civic D16Z6
- zmieniony wałek rozrządu od Hondy Civic D15B2
- kolektor wydechowy 4-2-1 od D16Z6 or ,,ibejowski"
- całościowy przelotowy układ wydechowy bez spawów 2"
po modach 97KM , 109Nm takze juz nie jest zle =] pozdro
zmieniony wałek rozrządu od Hondy Civic D15B2
hmm wydaje mi sie ze lepszy będzie wałek z d14a1 z cvc 4g ec9, jest p&p i ma krzywkę napędzającą pompkę paliwa