Rychtal ObwĂłd VI

Ale co chcesz zrobic. Bo jesli chodzi ci o diagnostyke to nie potrzebujesz zadnego komputera, honda ma uklad samodiagnostyczny wystarczy zworka i zczytani bledow przez lampke....
nie, nie chodzi mi o uklad samodiagnostyki, mam na mysli zczytywanie parametrow w czasie rzeczywistym podczas pracy silnika
Ale jakie parametry chcesz zczytywac??
Chyba za dużo naogladales się na filmy typu Fast&Furious Skoro masz sprawny uklad diagnostyczny i nie pali Ci sie na desce CheckEngine to wszystkie parametry masz w normie i możesz je przeczytać "na papierze". A jesli chcesz cyfrowo to sobie podłacz pod czujniki miernik elektryczny i posprawdzaj opory i napiecia na czujnikach Czy są potrzebne czy nie - lubi się te gadżety, co?
Chyba za dużo naogladales się na filmy typu Fast&Furious
sa takie rzeczy :)

artykuł: http://www.turbomagazine....ance/index.html
wiecej info na http://www.hondata.com/
Pewnie, że są, nie zaprzeczam tylko po co...chyba tylko jako gadżet ale to nie moja sprawa
Gdzies ktos kiedys pytal ale ciezko to odkopac. Majac lapka w domu kusi mnie zeby podlaczyc do niego cifa, pewnie ilosc parametrow nie bedzie tak rozbudowana jak w nowych samochodach ale troche tych czujnikow w aucie jest. Ktos sie orietuje jaki interfejs jest potrzebny i jakie oprogramowanie?
musisz miec zczipowanego kompa i wgrany bin z opcjądatalogger - do tego kabelek z nokii dku 5 na usb i juz mozesz zczytywac takie parametry jak: temperatura powietrza zasysanego ,temperatura oleju ,wody ,obroty ,predkosc (jesli masz abs) ,oraz wskaznik AFR
oraz wskaznik AFR
Tylko ten afr na waspopasmowce to taki se jest .
Swoja droga wyczailem jak po maxymalnej taniosci miec wskaznik afr.
Jak ktos bedzie zainteresowany to napisze.
sajmon1100 ogarniasz takie modyfikacje kompa? i za ile?