Rychtal ObwĂłd VI

Miałeś 2.3 wsadziłęś h22 i czujesz że auto za wolne?? czegoś tu nie rozumiem? Co to wogóle za pytanie.Może tam f22 wsadziłęś? Npisz coś konkretniej bo jak dla mnie tamta całkiem bez sensu. Bo ja ci mogę napisać że wsadzając 40tyś w motor możesz mieć bezpieczne 350KM i ci nawet powiem co i jak.
ale nie rozumiem ze niby chcesz do zwykłego silnika dołozyc vtec???
zmienilem caly silnik lecz przypadkiem wsadzilem 2.2.
jak mozna przez przypadek wsadzic silnik do auta?
mam f22. wiec to bylo tak, po przekreceniu sie panewek pozstanowilem zakupic nowy silnik. zamowilem i okazalo sie ze to jest pojemnosc 2.2 zwlykly bez v-tec. lecz jedyne co mnie trzymal ozeby wsadzic ten silnik to rocznik 96 i maly przebieg. Serwisuje sie w boshu i tam po odpaleniu silnika kazdy mechanik mowi ze chodzi bardzo zdrowo. lecz wlasnie, chcialbym dodac do mojego slnika v-tec i nie wiem czy jest to mozliwe
Oj oj pisze sie Vtec a nie v-tec
Arek wybacz moja szczerosc ale po tym co piszesz widze ze wiedze o mechanice masz... no marna wiec wogole takie rzeczy ci po glowie nie powinny chodzic. Natomiast jak juz to nie vtec do f22 ale wloz sportowe walki rozrzadu, daj komus zrobic glowice, chipa i zaloz sportowy wydech a poczujesz na pewno. Wszystko to tylko kwestia ceny...
+ kolektor 4-2-1 z accorda żeliwny + kolektor ssący - mysle ze to tez sie przyczyni do tego ze wyjdziesz lekko na plus
Oj oj pisze sie Vtec a nie v-tec
VTEC -> jeżeli juz chcesz poprawiać :)
ale po tym co piszesz widze ze wiedze o mechanice masz... no marna No niestety zgadzam się.Do f22 nie da się wsadzić VTEC'a.VTEC to głowica DOHC a więc z dwoma wałkami rozrządu a twój to SOHC na jednym wałku dlatego też...
No walek walek - juz z przyzwyczajenia pisze walki ;)
" Bo ja ci mogę napisać że wsadzając 40tyś w motor możesz mieć bezpieczne 350KM i ci nawet powiem co i jak."
sory a OT, Baza ja nie wiem czy za 40 tys nie mial bym z 600 koni w moim 1.5
No to byś się zdziwił Ja mówię o bezpiecznym silniku do codziennej jazdy bez oszczędzania na tail'ach i porządnie wystrojonym
Pewien Amerykanin ostatnio w tv powiedzial, nieda sie polaczyc jazdy na codzien z sportowym autem. no chyba ze ma sie co lubi a nie lubi sie co ma ;)
[ Dodano: 2008-01-05, 17:23 ]
dokladne dane mojego samochodu: F22B(JDM) i posiada ona 160km. trafilem prawdziwy rarytas, silnik z 96 roku po przejechanych 97tys km. wiec licze na wsza pomoc, chce z niego wyciagnac ze 200koni i mam na to przeznaczone troche pieniedzy. dziekuje z gory
Pewien Amerykanin ostatnio w tv powiedzial, nieda sie polaczyc jazdy na codzien z sportowym autem. no chyba ze ma sie co lubi a nie lubi sie co ma ;)
Tak ten amerykanin to pewnie twój guru.Pogadaj sobei z rudzińskim który 300KM del solem na górze z B18 z Turbo mówił że auto jeździ płynnie nadaje się tym samym do normalnej jazdy nie odbiega wiele od orginału a i spalanie nie wzrosło znacznie.Tak że zanim zaczniesz coś mądrować to się oprzyj na praktyce a nie teorii zasłyszanej w TV.
BTW. Amerykańce raczej rasują swoje Hot Rod's kompresorem a ich niskoobrotowe silniki z "wysokim" stopniem sprężania nie nadają się nawet seryjnie do normalnej jazdy a mówimy o japońskiej technologi.I koniec OT
dobrra, chce cos o swoim silniku uslyszec a nie o amerykanskich filozofiach wywodzacych sie z TV.
Z tym silnikiem to wogóle jest ciekawie.Weź zrób może jakieś zdjęcie bo specjalnie przeglądałem hondatech.com i wyczytałem że f22b były zarówno SOHC i DOHC o ile jesteś piewien że masz 160KM to jest to SOHC ale też wydaje mi się że jest to silnik VTEC.Zrób fotkę jeśli możesz i wrzuć do tematu.
a wiec baza zaskocze cie ale jest to silnik 16v DOHC. SOHC to byly tylko silniki z oznaczeniem F22A1.
No więc tak...
Tutaj jest dowód w pierwszym poście że f22b były zarówno SOHC jak i DOHC
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=2146249 to w zależności od rynku.
U nas nikt ci nie da praktycznych porad co i jak i jak modzić ten silnik bo nie słysząłem ażyby ktoś w PL inwestował $$ diengi w ten motor za to tutaj masz temat chłopaka który posadził głowicę z H22A1(2.2 DOHC VTEC z preludy) na F22B:
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=776837
Tutaj rónież temacik jak podnieśc moc twojej jednostki jeśli masz DOHC:
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=2147089
Ogólnie tutaj w wyszukiwarce wpisz "f22b" na hondatech.com:
http://www.honda-tech.com/zerosearch tylko czytać tłumaczyć bo w PL jak już wcześniej pisałem nikt się takiej jednostki nie podjął jeszcze bo to mało rozwojowy silnik.
powiem tobie ze jestem zbyt glupi zeby tlumaczyc sobie z jezyka angielskiego na polski. lecz postaram sobie cos z tym zrobic. dzieki wielkie
powiem tobie ze jestem zbyt glupi zeby tlumaczyc sobie z jezyka angielskiego na polski To chyba nie są jakieś podteksty do mnie ani też nie sądzisz że ja ci coś takiego zasugerowałem Bo to tak odebrałem teraz jeśli tak to bardzo przepraszam bo nie miałem naprawdę takiego zamiaru...
A wracając do tematu nie pchałbym się w takie przeróbki bo to i tak nic wiele nie da a dużo kasy wpakujesz i na wiele problemów się natkniesz... Zrób podstawy jak wydech,dolot jakieś strojenie i ciesz się wozem.
BTW. jak masz możliwość to daj fotki poglądowe silnika bo chciałbym wiedzieć jak wygląda f22B.Pozdrawiam.
ok na jutro postaram sie zrobic dla ciebie kilka fotek. wiesz ja mam w planach juz kilka przerobek, koloktery ssace i wydechowe, caly wydech i ta glowice od VTEC-a wsadze moze ;) pozatym u mnie w hondzie jest i tak juz duzo kasy wpakowane (naglosnienie JBL-a, radio 2din 7 cali z dvd itp, lampy z ringami, cala byla malowana, ksenon, zegary momana, powiem szczerze za bardzo ladnie sie prezentuje, tylko mi ten silnik psikusa zrobil i mi panewki zagraly marsza :) ale mysle ze ten silnik 2,2 bedzie rownie dobry