ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Zastanawie mnie to, czy ktoś przede mną grzebał przy silniku. Nie wiem czy ta uszczelka pod głowicą jest taka jaka powinna być. Wydaje mi się, że jest tam uszczelka np. od d16z6 metalowa a nie papierowa jaka powinna być. Czy ktoś może to potwierdzić??



wg mnie to uszczelka pod glowice papierowa pierwsze slysze ale mechanikiem nie jestem
Tak wygląda papierowa uszczelka:
http://sklep.intercars.co...20&pic=0&moto=0
Nie jest do końca papierowa bo jest zbrojona taką siatką metalową i ma grubość 1.26mm, technika takich uszczelek jest stosowana nawet w motorowerach np. marki KOMAR :)
Tak wygląda uszczelka metalowa:
http://sklep.intercars.co...22&pic=0&moto=0
jej grubość wynosi 0.76 mm.
Jakoś ta moja uszczelka nie jest podobna ani do tej z 1 linka, ani do tej z 2 linka. Choć ciężko to stwierdzić po tak mało wystającym kawałku uszczelki z głowicy, ale nie mam zamiaru zdejmować głowicy i sprawdzać jaką faktycznie mam uszczęlkę. Wystarczy mi tylko jak ktoś powie czy u niego też wystaje taki kawałek metalu czy ma inaczej. Fotki mile widziane :)
To nie papier tylko tworzywo papier nie utrzymałby takiego ciśnienia i temperatury. Papierową (tekturową) stosuje się np pod gaźnik (nie każdy). Skoro nie przepuszcza (nie ma przedmuchów) nie cieknie i nic się nie dzieje to bym się tym nie przejmował.

[ Dodano: 2007-03-27, 11:11 ]


no wlasnie tak myslalem o tych uszczelkach, w komarku sam kiedys wycinalem z tektury i bylo git ale to komarek :), a fakt do auta widzialem takie miekkie szare niby papier ale papier to nie jest zabardzo, raczej jakas mieszanina sprasowana wysokim cisnieniem, ale i tak wolalbym metalowa pozdrawiam
za gruba jak na metalową
metalowa ma dokladnie 0,6mm
a po wyciągnieciu srodkowej warstwy cos 0,4
Właśnie poszedłem specjalnie zmierzyć ten kawałek blaszki suwmiarką i ma coś koło 0.4-0.5 mm. I nie zauważyłem tam jakiejś budowy warstwowej. to jest jeden kawałek twardej blachy. Czy to oznacza, że jednak ktoś tam coś majstrował przy niej??

Właśnie poszedłem specjalnie zmierzyć ten kawałek blaszki suwmiarką i ma coś koło 0.4-0.5 mm. I nie zauważyłem tam jakiejś budowy warstwowej. to jest jeden kawałek twardej blachy. Czy to oznacza, że jednak ktoś tam coś majstrował przy niej??
to moze metalowa- niema sie co podniecac-mi metalowa sie wysrała a papierowa trzymala
no niby nie ma czym, ale metalowa jest o 0.6 mm cieńsza no i stopień spężania z 9 podnosi się do 9.2 chyba.

Może ktoś wstawić fotki jak to wygląda u niego w aucie?? Chętnie bym zobaczył czy macie tak samo, czy inaczej.

no niby nie ma czym, ale metalowa jest o 0.6 mm cieńsza no i stopień spężania z 9 podnosi się do 9.2 chyba.

Może ktoś wstawić fotki jak to wygląda u niego w aucie?? Chętnie bym zobaczył czy macie tak samo, czy inaczej.

podniesie stopnia o 0,2 to nic nie da- co inengo jakbys w 12 wskakiwał to moze ....