ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Mam pytanie. jesli ktos wie cos na temat silnikow d15b3 ,d15b4 i d15b8. glownie chodzi o osiagi, sposob zasilania i czym sie roznia od d15b2 i d15b7.dzieki za odpowiedz.


z tego co wiem to d15b3 jest na gaźniku
moc 90 koników
a osiągi porównywalne z d15b2
d15b8 to silnik na wielopunkcie ale z 8 zaworami i 75 koniami-bardzo latwo wtedy przejsc na b7 i moc okolo 105 koni - chyba najlepszy z tych wszystkich(pod wzgledem prostoty przeróbki

jednym slowem to jest d15b7 i 8V
sajmon1100, ja posiadam b8 , i jak


sajmon1100, ja posiadam b8 , i jak
no i skrzynie zmienic bo jest z a długa po wymianie wrazenia +100% wiem po swojim
kiedyś miałem d15b8. jest to kanadyjska wersja 8 zaworowego 1,5 to znaczy niczym sie nie rórzni od d15b2 tylko ma zaślepione co drugie gniazdo zaworowe dużo słabszy od d15b2 (obecnie takiego używam . skrzynia i inne graty pasują)

kiedyś miałem d15b8. jest to kanadyjska wersja 8 zaworowego 1,5 to znaczy niczym sie nie rórzni od d15b2 tylko ma zaślepione co drugie gniazdo zaworowe dużo słabszy od d15b2 (obecnie takiego używam . skrzynia i inne graty pasują)

rózni sie od d15b2 : wałkiem , zaworami ,kolektrorem ssącym ,przepustnicą ,komputerem....