ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Cześć.Z uwagi na przykre sprawy chorowowo-pogrzebowe w rodzinie poszukiwania dwóch hond tj. delsol'a i civica 6 gen dla żony musieliśmy odłożyć i dopiero teraz powoli wracamy do tematu jednak z inną koncepcją dlatego prosze o rady.Doszliśmy do wniosku ,że bez sensu jest w naszej sytuacji decydować się na 2 auta a lepiej będzie zainwestować tą kwotę na jeden a zdecydowanie młodszy model i tu pojawia sie pewien problem.W zasadzie poważnie brałem pod uwage civic'a 7 gen z rocznika 2004/05 HB 1.6 benz (3 drz) do momentu kiedy zobaczyłem u znajomego Toyote Celice ostatniej generacji i do tego w kolorze czarnym.Dosłownie powaliła mnie pozytywnie estetyka tego auta choć cena też bo 30 tys za 2000 rocznik to sporo.Mam jednak pytanie do Was czy ktoś z Was miał już bliżej do czynienia z tym autem z jego awaryjnością, osiągami, dostępnością części itp.itd.Mówie o 1.8 VVTI 143 PS a nie o V6. W necie mało jest na jej temat a nie chce rejestrować się na forum Toyoty bo wiadomo ,że nikt tam też do końca nie będzie obiektywny tylko każdy będzie raczej zachwalał to co ma...Chciałbym zostać jednak przy mojej ukochanej marce tj.Honda ale prawda jest taka ,że zupełnie nie ma w czym wybierać.Owszem Acura RSX jest boska ale jest ich bardzo mało to raz a dwa kasa mnie raczej nie puści bo do 30 tys to mogę pomarzyć...


1.8 VVTi są w dwóch wersjach 143KM i 193KM jeździłem tą drugą i jedzie to dobrze, naprawdę nieźle, ze słabszym modelem nie miałem do czynienia. Ale jeśli chodzi o stylistyke to po tym słabszym silniku nie spodziewałbym się fajerwerków bo z tego co mi kumpel mówił to to auto coś tam waży dziwnie sporo jak na takie małe coupe.
Ja niestety mówie o wersji 143 konnej.Fajerwerków nie ma z pewnością ale porównując 143 koniki z moimi wcześniejszymi 75 to chyba nie ma co porównywać?
Teoretycznie za tą kwote można niby ustrzelić RSX'a ale ten gość sprzedaje go już chyba od roku i skoro nie może to stan pewnie jest daleki od dobrego.
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5081113
U mnie na osiedlu jeździ taki jeden typek dokładnie taką Celicą-jak mi się uda go spotkać na żywo to popytam o to i owo .A nie myślałeś może o Accordzie (coś w ten deseń: http://moto.allegro.pl/it...n_oryginal.html )?


Autsajder, Znajomy mial taka celike...w sumie wszystko na plus tylko... mi ogromnie sie tam srodek nie podoba...tzn. wizualnie moze byc ale wykonane materialy deski rozdzielczej...czysty plastik:( jak jechalem tym to na dziurach PL to skrzypialo itp. Wiesz moze ja juz do audika sie przyzwyczailem, ale tam serio bylo glosniej w srodku z tej deski niz w moim bylym civiku 5 gen;)

Ps. I ci powiem jak na 143 km to nawet to jedzie... moim bylym z7(z6) mialem problemy go gonic, ale tak jak pisal Baza, ja bym szykal juz tej wersji 193 jezeli oczywiscie to autko Cie interesuje;)
a ja słyszałem z kolei od kumpla który miał przyjemność (czy aby na pewno?) prowadzić taką celę właśnie 143 KM, że kompletnie w tym aucie nie czuć tej mocy...

Być może przez masę bo podobno taka Celica jest dość masywna jak na coupe :/

Ja nie jeździłem... Auto szczerze mówiąc średnio mi się podoba... Osobiście wolałbym kupić np takiego accorda jakiego zaprezentował zwierzu :) Najważniejsze, że spod znaku [H] i bardzo ładnie wygląda

taka moja sugestia :)
Oglądałem jakis czas temu w komisie autko naprawde super sam coraz czesciej mysle o zakupie tej Celici !

do rzeczy: na Hondzie Śląsk user automotive_pl ma w podpisie profilu że posiada te autko więc proponuje abyś zagadał do niego to pewnie Ci powie co i jak !
Jezdziłem ta celica i jak dla mnie to tak:
1. Srodek wyglada fajnie, ale materiały jak w skodzie. Plastik straszny, oczekiwałbym cos lepszego po samochodzie tego typu.
2. Silnik (ten slabszy 140km) slabizna, gorzej niz moje z6( na plus jest dosyc elastyczny jak na taka pojemnosc i Japonczyka)

Ogolnie nie kupilbym nigdy tego samochodu, niby fajny ale poza lansem z zewnatrz nic specjalnego. A wersja mocniejsza 190km kosztuje tyle co integra a nie jezdzi jak Integra.

Civic 7 gen jak dla mnie tez kiepski. Do 30k mozna kupic ATR 6gen. I to chyba najfajniejsza opcja jesli nie chcesz nic germanskiego.
ONLY JAPAN !
Tak jak wspomniałem koleś na osiedlu ją ma i oczywiście tak koloruje na jej temat ,że wole już w nic nie wierzyć.Słyszałem ,że te 143 ps jeżdżą dość marnie a z kolei ta ponad 190 koni dostaje od typer'a okrutnie co miałem okazje już też widzieć.
Accord owszem podoba mi się tylko w nowszej odmianie ale to już inna kasa.Myślałem o Preludzie ale kurcze czemu nowsza odmiana ma tak spaskudzony przód i jest znacznie brzydsza od starszej generacji to nie wiem..Moją kobitę delikatnie mówiąc odrzuca na sam wygląd tej Preludy... RSX jest rewelacja ale dostępność części graniczy z cudem i ogólnie wychodzi na to ,że w tej kasie nie kupie nic dlatego muszę chyba dalej zbierać mamone ! Ładne,zdrowe ek4 to też dobra opcja choć już leciwa a znalezienie zadbanej sztuki nie jest łatwe ale pewnie możliwe.
Ale dokladnie to jakie sa kryteria??Ile drzwi/osob musi byc, ma byc szybkie czy wygodne, jakie moce itp?
Zawsze moim marzeniem było b16 pod nogą ale z biegiem czasu fascynacje zmalały i priorytety też uległy zmianie. Auto ma mieć w porywach 2/3 drzwi najchętniej w stylu czarno,nisko i szeroko.W 90% podróżuje sam a sporadycznie żona zasiada koło mnie więc nie ma ciśnienia posiadania kombi ani specjalnie użytkowej kanapy z tyłu.Wsystarczy ,żeby po prostu była.Silnik jeśli oczywiście mowa o hondzi to najchętniej VTEC a jeśli ma to być inny japoniec to niech osiągami jest to zbliżone do z6 i tyle.Aha no i cena w okolicy 28-30 tys zł maxymalnie.
pomyśl może o czymś takim: http://moto.allegro.pl/it...asne_skory.html

Wygodne, szybkie i mega zajebiste na pewno ładniejsze od Civy VII i od Celiki, a przy tym bez porównania wygodniejsze rocznik też znajdziesz młodszy...są wersje 2.0 i 3.0 - obydwiema jechałem i jedzie to naprawdę fajnie
Juz wg mnie lepszy ATR. Ten niedosc, ze brzydki to 2.0 zabardzo nie jezdzi. 3l tez demonem nie jest a pali wcholere jak na swoje osiagi.

W tych pieniadzach jak ma byc japoniec to zbyt duzego wyboru nie ma. Szuakłbym ITR lub CTR. Przynejmniej bedzie przyjemnie jezdzilo. Bo zwykly civic 7gen to nie dosc, ze brzydki to nie jedzie.

Jak mogla by byc 2-osobowka to mx5. Przynejmniej fajny lansiarski roadster.
Ten model Acordeon'a jest zdecydowanie ciekawszy od poprzedniego aczkolwiek nie potrzebuje i nie chce limuzyny do codziennej jazdy praktycznie solo...Silnik 1.8 /2.0 to już górna granica pojemności jaką dopuszczam...Diesel i gaz odpada w przedbiegach..Brałem pod uwagę jeszcze eclipsa ale z opini wynika ,że to paliwożerne jak cholera a jeździ poniżej przeciętnej dlatego nastawiony jestem najbardziej na tą Celice choć jeździ gorzej niż wygląda to spełnia wszystkie moje kryteria i nie sądze żeby którykolwiek accord równał się z jej wyglądem co jest wiadomo rzeczą gustu.Dla mnie bomba.
Autsajder, czyli teraz zamiast civic'a który widziałam że już sprzedany pod klimczokiem będzie stała celica ?? sorki za OT
No z zew. moze sie podobac (choc osobiscie bardziej podoba mi sie generacja wczesniejsza, jakas bardziej japonska jest), jakby nie srodek z materiałow ze skody to bylo by fajnie.
Z tego co znajmy mówi to naprawde mało to pali. W sumie jak ci sie podoba to dobry wybór.
No i niezawodna Toyota

Autsajder, czyli teraz zamiast civic'a który widziałam że już sprzedany pod klimczokiem będzie stała celica ?? sorki za OT
No proszę ktoś tu super się orientuje gdzie haneczka stała...Miło !
Szkoda jej jak cholera bo mogła zostać w rodzinie a ja najwyraźniej za bardzo popiłem dzień wcześniej i chyba mnie dalej trzymało bo na trzeźwo bym tego błędu nie popełnił.Sorki za OT
Wracając do tematu boli mnie tylko to ,że ta celica to nie Honda ale jeszcze nic nie jest na 100% postanowione więc czas pokaże co ustrzelę.Dzięki Wam za podjęcie tematu.
kumpel mial celice ale ta gts 193km i jezdzilo to super nie psulo sie za bardzo a opinie podobne slyszalem tez o tej slabszej wersji tak ze smialo.. ale ja mimo wszystko sklanialbym sie ku rsxowi moze nie temu co wrzuciles linka bo to padlo jest i 4 slady zostawia ale jesli chodzi o graty to nie ma problemu jesli nie potrzeba jakis elementow blacharskich czy wnetrza co do czesci mechanicznych to wiekszosc z tego auta to ep3 a konkretniej rsx przedlift to juz wogole ep3 ze strony mechanicznej.. zastanow sie nad acc coupe albo atrem bo to tez niezla propozycja sam bralem tego coupe v6 pod uwage albo jakas ctrke czy raczej wersje sport.. u mnie naszczescie wybor padl na rsx-s i lepiej byc nie moglo a za ta cene co udalo mi sie rsxa wyrwac w polsce nie kupilbym nawet zdrowego atra aaa nikt nie wspomnial o dc2 heh szczegolnie to wydaje sie byc zdrowy egzemplarz http://www.allegro.pl/ite..._nowa_cena.html ogoolnie pomysl jeszcze wlasnie o itrach bo to swietne samochody sa.. aaa no i prelude IVgen i Vgen
Napisz kolego w przybliżeniu ile trzeba mieć ,żeby podjąć się szukania godnej Acury RSX?Pewnie min 50 patyków?
za 30 kola bralbym to..

http://moto.allegro.pl/it...dobry_stan.html

oczywiscie w kolorze czarnym.
Nigdy w tym dieslu 136km. Jak juz to wersja po liftingu 150km. Ten 136 koni jest na pompie rotacyjnej bosh vp44, ktora to jest słynna z 2,5tdi opli dti i innego szajsu. Potrafi bez zadnych oznak wziasc i sie zdupcyc
nie patrzylem na silnik ani wyposazenie, nawet na kolor, tylko model auta
koledze na spalaniu tak nie zalezy wiec w tej cenie byloby cos czarnego w benzynie z przyzwoitym wyposazeniem.

edit:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8480595
Ta benzyna jest swietna. Ostatnio taka kolega mnie przewiózł i było fajnie .
POzatym samochod swietny. Ale kolega brzydzi sie germanska motoryzacja
wiem ze sie nia brzydzi ale pomimo tego iz moglem narazic sie na krytyke proponujac niemca zrobilem to

jak nic mi nie stanie na drodze to za rok musze miec to autko
Ja juz powoli zaczynam szukac...