ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Witam!

Mój znajomy ma następujący problem - uruchamia silnik, przejeżdża autem kilka kilometrów, silnik ma odpowiednią temperaturę, po wyłączeniu silnika nie można uruchomić go ponownie, aby to zrobić należy odczekać 2-3 h. Został wymieniony moduł na nowy, on jednak nie jest przyczyną. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym zjawiskiem? Jaka może być prawdopodobna przyczyna tej anomalii? Samochód to Honda Civic sedan 92r. silnik zwykły 1,5l.


być może zimny lut na przekaźniku ?? sprawdzić warto
mi też 1.5i nie zawsze odpala.słyszałem że to wada fabryczna modułu,ale nie ryzykuje go zmieniać.autko 91r. A z kabelkami to już chyba wszystkie styki sprawdziłem.Nie wiem czego się już chwycić. Ludzie,dajcie pomysły!
Mialem dokładnie to samo tez w 1.5 mechanik cos robil ale nie pomoglo ale u mnie wystarczyło poprawic luty na przekazniku pompy paliwa teraz pali na dotyk...polecam to tylko max 30min i praktycznie nic nie kosztuje!!!!


wczoraj u kumpla tez tak bylo, wyciagnalem przekaznik, przelutowalem i odpala za kazdym razem. Jesli to nie moduł ani przekaznik pompy paliwa to pokuś sie o sprawdzenie kompresji... to tez ma jakis wplyw.. ja tak mialem :( odpalalem autko, jezdzilem, bylo cieple, zgasilem i pupa :/ nie chcial zapalic.. dopiero jak byl zimny to odpalal...
jak mi to mechanik mowil to nie wierzylem.. myslalem ze mnie bajerowal ale po remoncie silnika nie ma problemu czy jest cieply czy zimny... pali na dotyk :)
1. dzialaj z przekaznikiem
2. jesli to nie da rezultatu.. sprawdz kompresje.. moze jak olej jest cieply a pierscienie nie trzymaja to wszystko idzie w komin zanim swieca strzeli iskre :/
Jeśli ciepły silnik nie zapala to pierwsze podejrzenie to świece. Proponuje najpierw to sprawdzić. Było już opisywane na forum gdzie szukać, gdy ciepły nie odpala. Pozdro
ja u siebie w D15B2 mialem tak ze najpierw przekaznik byl winny jak auto nie chcialo zapalac, po przelutowaniu palil od razu, a potem rozrusznik szwankowal, po wymianie pali za pierwszym razem i jeszcze nie zawiodl
a było by możliwe gdyby za takie wałki był odpowiedzialny układ wtryskowy. u mnie to wygląda na to,że wtryski czasem nie załączają się.Gdzie szukać przekaźnika odpowiedzialnego za wtryski?jak on wygląda?

[ Dodano: 2008-09-10, 21:11 ]