ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
witam. civic 98 rocznik 1.4 i silnik D14A4 moc 75KM. wszystko ladnie chodzi, tylko przy zapalaniu obojetne czy jest zimny czy cieply dlugo kreci zanim zapali. nie dlawi sie. na servisie Hondy wyskoczyl blad 1607, czyli glowny obwod wewnetrzny PCM. Moze ktos cos doradzic co z tym zrobic? dzieki za pomoc


Ja mam podobny objaw jak mam niski stan paliwa w baku.
Słychać jakby inną pracę pompy,nie musi się świecić nawet rezerwa.
W moim przypadku receptą jest kilkukrotne przekręcenie kluczyka do pozycji włączony zapłon/wyłączony zapłon aż pompa zapoda paliwko i dopiero odpalać.
Ale pewnie to nie ten sam problem.

Ja mam podobny objaw jak mam niski stan paliwa w baku.
Słychać jakby inną pracę pompy,nie musi się świecić nawet rezerwa.
W moim przypadku receptą jest kilkukrotne przekręcenie kluczyka do pozycji włączony zapłon/wyłączony zapłon aż pompa zapoda paliwko i dopiero odpalać.
Ale pewnie to nie ten sam problem.


Twój problem to zapewne sterownik pompy paliwa i zimny lut, wymontuj przelutuj i będzie cacy :)