Rychtal ObwĂłd VI

hmm spoko ale nie za bardzo widze pytanie w tym temacie Co chcesz.. auto do streetu? To lepiej kupić A2 w krótkiej budzie niż z 1.5 cisnąć taką moc. A2 potem kompresor albo suszarke zaleznie od upodobań. Na forum i civicklubie jest pełno tematów apropos tego.
auto ma byc do pracy tz dojezdzac no ale jak kazdy mlody czlowiek chce tez nim przycisnac... i nie chce krutkiego cifa jestem zakochany w coupe i chcialem sie zorientowac ile bedzie kosztowac taka przerobaka i od czego zaczac po kolei... starczylo by mi te 150... co zrobic i jakie koszta?
zadłubać d15b7 na 150 koni? W N/A bedzie to niezwykle kosztowne - koszt zbliżony do swapa na serię B.
Masz dwa wyjścia
- Swap na serię B - 8-9tys w zależności jak trafisz
- uturbienie - na drucie zmieścisz się w 5ciu i Twoje nwe mieszkanie to kanał i garaż. Bez drutu licz 7-9tys.
kompletnie sie nie oplaca , taniej wyjdzie swap albo zakup auta juz z b16a2, zobacz na moja byla honde, zobacz mody i pozniej na prv napisze ci ile poszlo kasy i jaki byl przyrost mocy.
zakup wlasnie Civica Coupe moje male skromne marzenie... zaluzmy ze dostane silnik 1.5 bo mniejszego nie chce wg. mnie mija sie to z celem
A sa Civici Coupe z silnikami mniejszymi niz 1.5 ?
Wrzucaj B serie.
Pogadaj z sajmonem on miał w b7 cos koło 140km. Ostre wałeczki kółeczka regulowane. Zrobiony całkowicie od podstaw dolot i wylot. Splanowanie głowicy nawet o 0,8mm (zwieksza kompresje) ale tylko jak nie chcesz jezdzic na gazie. Moze jeszcze przeszlifować kanały dolotowe. No i zmiana kompa To tez Sajmon ::)
Odsyłam do http://www.grabowski.com.pl/
[ Dodano: 2007-09-05, 11:31 ]
dziabnac go na 150-170 kucykow
Z 1.5 (d15b7 - fabrycznie 102 KM) będzie bardzo ciężko wyciągnąć taką moc o jakiej mówisz.
Tego Pana bardzo dużo serca i pracy kosztowało te +40KM: http://www.honda.slask.pl...opic.php?t=2940
Jeżeli chcesz mieć 160KM (lub więcej), to swapuj na b16 (lub b18), tak jak ten Pan:
http://www.honda.slask.pl...topic.php?t=776
Pozdrawiam.