Rychtal ObwĂłd VI

Pierwsze podejrzenie to świece, przeważnie one są odpowiedzialne, gdy ciepły silnik nie pali. Silnik gasisz na benzynie czy gazie? Wykręć po jeździe świece i zobacz czy jest mokra. Może przy gaszeniu nie przepalają całego paliwa w komorze, może tez reduktor przepuszczać. Jaką masz instalację LPG? Może być też uszkodzony czujnik temperatury. Często tankujesz benzynę, jeśli jeździsz only LPG to pewnie masz syf w baku który też może być za to odpowiedzialny.
Hmm, ja bym chyba zaczął od sprawdzenia elektrozaworów LPG, czy otwierają i zamykają dopływ wtedy kiedy trzeba... A może coś z zapłonem jest nie tak...? Ciężko coś podpowiedzieć
cp do instalacji to produkcji brc (modelu niestety nie pamiętam) z reduktorem AT90. silnik gasze na gazie. ale dzisiaj zauważyłem ze po jeździe na paliwie podobnie sie silnik zachowuje, paliwo tankuje ok raz na tydzień raz na dwa tygodnie tak mniej wiecej 10litrów. pojeżdze jutro na paliwie i sie na 100% okaże czy wina leży po stronie paliwa czy lpg. trochę mnie zastanawia ze po czyszczeniu silniczka krokowego i przepustnicy przez pierwsze dwa dni było wszystko ok palił od pierwszego razu bardzo ładnie ( na benzynie ). póżniej po kilkunastu sekundach na Lpg, a teraz takie czas pokaże
Kiedy zawory ostanio regulowałeś?
Ponoć jak na gorącym silniku nie chce palić to za mały luz jest i nie domykają się przez co jest za małe sprężanie... ale wiesz ja nie autorytet :)
Pozatym tak jak wyżej kolega napisał świeczki jak zużyte to na gorącym nie odpali :)
Gud lak!