ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
mam taki problem, że po rozgrzaniu płynu, gdy zwieksza się jego objętość, płyn zamiast uchodzic do zbiorniczka, wylatuje przy korku. Chlodnica jest nowa ale chyba najtansza z mozliwych, no ale przeciez nie bede wymienial chlodnicy chyba Czy ktos to miał i czy to wina korka czy samego otworu? jak to obejść? Nowy korek kosztuje prawie tyle co chłodnica. Wydaje się, ze chłodnica pobiera sobie bez problemu ze zbiornika ale w druga strone juz ciezko z powrotem. Tak samo mocno naciskam ten gruby wąż u góry chłodnicy i nic nie cofa do zbiorniczka. Czy te uszczelki przepuszczają przy jakimś okreslonym cisnieniu czy to ma łatwo i swobodnie przepływac? Drozność sprawdzałem wszystkich rureczek i króćców i jest ok.
dzieki z góry


znajomemu tak sie dział w akordze kupił korek i wszystko ok
Są dwa rodzaje korka do chłodnicy może masz inny.

System Denso ma inny korek i system Toyo tez ma inny a może byc tak ze twoj korek jest juz wadliwy. Jak chcesz to podjedz i sprawdze to. Korki też mam na miejscu.

Pozdro Servis
a wskaźnik tempoeratury nie szaleje?
to typowy objaw temrmostatu (tylko wtedy temperatura jest na czerwonym)


nie, temperatura zawsze w normie(pod połowe). mysle ze to korek jednak
dzieki
spróbuj wyczyścić zaworki w korku, może zebrał się tam jakiś kamień i nie spełniają swojej roli.
zamieniłem na korek z ciśnieniem otwarcia 0,9, tamten był 1,1
chyba jest spoko
d13b2 ma miec korek 1,1 bara, masz zły korek.
Ale twoja sprawa co zakładasz.
Servis, w Kapitanie w Katowicach przymierzyłem wszystkie korki jakie mieli, i inne nie pasowały.
Ja sie pytam czy to ciśnienie otwarcia korka jest determinowane silnikiem czy samą chłodnicą. To on mówi że to zależy tylko od chłodnicy. A jak napisałem wyżej chłodnica nie jest oryginalna.
Wiec oni mi kit wciskają?
Po prostu sprzedali ci jaki mieli i tyle w tym temacie.