Rychtal ObwĂłd VI

http://moto.allegro.pl/sh...2+wys%C5%82any.
pozdrawiam
zwykła rura jest najlepsza
zwykła rura jest najlepsza
Niestety Fajver tu się mylisz ale to nie miejsce na ten temat bo nazwa tematu brzmi czego nie kupować a nie co kupować.
niby zwykla rura jest lepsza ,ale przegladu chyba z takim czyms nie przejdziesz ,to jak za 45zl opaca sie kupowac taki bajer??
A czy strumienica albo zwykła rura wpływa na dzwięk??
Niestety Fajver tu się mylisz ale to nie miejsce na ten temat bo nazwa tematu brzmi czego nie kupować a nie co kupować.
Chyba jeszcze nie widzialem wykresu z hamowni przed i po zeby strumienica dala jakiekolwiek efekty. A spieprzonychg widzialem kupe. Min ktos na civic klubie dal wykres vti przed i po. OKazlo sie ze strumienica zjadla 8km.
Strumienica jako taki wybalazek jest owszem i stosowana z powodzeniem ale.... w silnikach samolotowych a nie samochodowych.
Dlaczego jak to cudo takie dobre to nie uzywa sie tego w sporcie motorowym? Nie widziaelm jeszcze auta wrc, 1/4 mili profesjonalnie przygotowanego ze strumienica.
Osiagi to i moze wzrosna ale jak sie wywali stary zapchany kat. I przy nielicznych przypadkach samochodow gdzie katlizator zostal wsadzony na sile a caly ukload wydechowy liczony lub nie na oko.
rafalb33 dokładnie. Takie też moje zdanie że strumienica to nic dobrego ale zwykła rura zamiast katalizatora to też nic najlepsze puszka rezonansowa(rozprężeniowa) albo sportowy kat lub poprostu przekonstruować cały wydech i zmienić pojemno¶ć tłumika ¶rodkowego lub zastosować dwa oczywi¶cie przelotowe.
puszka rezonansowa(rozprężeniowa) a
Mam u siebie i z kolei ja slyszalem ze to moze i troche lepsze od strumienicy ale tez shit porownywalny z rurka a kasa wiadomo mniejsza za rurke.
Pozdro Łukasz
To nie ma dawać jako tako mocy tylko przy opcji przelotowego układu ma "gasić" tłumić wszelkie szmery piski i najgorsze co w VTECu na wolnym wydechu czyli dzwonienie na ¶rednich obrotach.