ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
Panie i panowie, szukam odpowiedzi na problem jaki jest w temacie, Jak zapalam Accordę i jest zimna to mi schodzi z obrotów bardzo nisko, poszarpie i zdechnie jak jest na luzie i staji na parkingu, to samo jest jak jadę i dam luz, ale juz po ok 3 min jazdy jak sie lekko nagrzeje silnik to wszystko jest igiełka nie zejdzie z obrotów ani o 50 RPM;ów, dodam ze mam wymienione świeczki, kable, wyczyszczoną kopułke przepustnicę i IAC, podstawę zrobiłem
Czy może pomóc regulacja zaworów??? wydaje mi się ale może tylko wydeje, że jest jakaś słabsza,

Inny problem

Jak wyłączę Hondę to mam efekt że zaleje mi ją gaz, próbuje odpalić na gazie to zaraz zdechnie potem muszę chwilkę pokrecić rozrusznikiem i zapali, jak wyłączam ją na benzynie to nie mam takiego efektu, dodam że mam nowy parownik i BLOS, na starym parowniku robiło to samo, może niepotrzebnie wymieniałem mam wersję SUPER pow 140KM



wyczyszczoną kopułke przepustnicę i IACV, podstawę zrobiłem a po czyszczeniu wyregulowałeś wolne obroty - przy odpiętym IACV ?
Przy czyszczeniu przepustnicy nie zmieniłeś położenia tej "blachy która przytyka kanał przelotowy" pewnie wiesz o czym mówię.

Generalnie po takim czyszczeniu jak pisałeś obroty powinno się regulować
Ty no fakt nie regulowałem obrotów, bo jak załączyłem było dobrze ale miałem tez podpięty krokowy, może to jest to, tu jest pies pogrzebany, jak zorbie to sie odezwę.

[ Dodano: 2007-09-17, 17:07 ]
no to nieciekawa sprawa rzecz biorać ;/ ehhh wspolczuje ...


Na zimnym silniku, czyli na tzw ssaniu? Może trzeba wyregulować FITV, podecznik serwisowy twierdzi że ta część jest nierozbieralna, ani nie regulowalna, natomiast praktyka jest inna. link
Ja osobiście miałem podobny problem, nie rozbierałem jak w fotoinstrukcji na części pierwsze: odkręciłem tylną pokrywę, podregulowałem śrubokrętem i śmiga.

Druga opcja, to zergnij na map-sensora, zaśniedziałe styki powodują słabsze przewodzenie - komputer tego nie wyłapie (błąd złapie dopiero jak będzie przerwa) a napięcie będzie zaniżone.
map sensor ? a jak to wygląda tego jeszcze nie robiłem.

[ Dodano: 2007-09-25, 00:24 ]
u mnie się to cudo mieści dokładnie na górze przepustnicy. takie małe coś z wyprowadzoną wtyką

Witam ponownie, dziś chciałem wyregulować obroty ale ani picu , nie da sie wykręcić więcej z tej śruby nic poza 800-900 obrotów na ciepłym silniku o co kaman??? hmmmm ale obroty reguluje się przy odpiętej krokówce, mają wtedy mieć dużo mniej np przy silniku F20A5 dokładnie 550 obrotów potem podpina sie krokowca i on dopiero podciąga do takich jakie mają być.

map sensor ? a jak to wygląda tego jeszcze nie robiłem. małe pudełko mniejsze od pudełka zapałek.
Podpięty jest do tego przewód podciśnienia i jedna wtyczka. Wartość podciśnienia zmienia na sygnał elektryczny i podaje do ECU.
Gdyby był od przodu wozu - po lewej stronie blisko wnęki na zawieszenie lub w puszcze z całą pneumatyką.

Zresztą pisze na nim map sensor, tyle ze w tym to możesz sprawdzić przewody, ale nie wiem czy ma to sens bo tak jak mówię świecił by Ci check.

A tu "prawie" foto tego bo mało widać.
Witam. Mam podobny problem jak w temacie - u mnie po odpaleniu jesli sie nie nagrzeje wczesniej i zwieksze na 10 - 15 sek. obroty, po czym dam na luz to zgasnie, natomiast jak postoi 3-4 min. to juz mozna szalec. Podstawe tez zrobilem (przepustnica, IAC, wolne obroty, swiece). Stawiam mimo wszystko na padniety "krokowy" - teraz pytanie - gdzie to moge dostac i ile to kosztuje (dodam ze dzwonilem do Hondy - 1500 zl - heh....). Mozna to dostac gdzies indziej - moze zamiennik?

gdzie to moge dostac i ile to kosztuje (dodam ze dzwonilem do Hondy - 1500 zl - heh....). Mozna to dostac gdzies indziej - moze zamiennik? heeee mi kiedyś powiedzieli 1380 a 1500 z wymianą.
Daj ogłoszenia na różnych forach i się znajdzie.
Na allegro sprzedaje sie kupę silników bez osprzętu, a osprzęt idzie na inne aukcje albo poza allegro więc powysyłaj zapytania do aukcji i znajdziesz.
Ja dorwałem kiedyś po ogłoszeniu na forum za 120 zł.
Sprawa wyszła na jaw w wigilię 2007, jak mi zdechł na drodze i zapalić nie szło, scholowałem i o dziwo iskra było wszystko ok a nie palił, a na drugi dzień zastartował, to ja do mechanika dobrego, zmienił sterownik gazu wyrwał kable i kłopot z bani, ANI krokowy ani przepustnica, no nic normalnie, skurczybyk mieszał benzynę z gazem i tak jezdziłem 4 miechy a myślałem ze mam bak dziurawy. Reasumując nie wiem jak ale jakoś komp z instalki LCS LandiRenzo wpływał na prace silnika i na benzynie i na gazie. Z serwisu LPG mnie wywalili bo powiedzieli, ze sobie Blosa dałem i koniec jazdy ehhehe nic nie zrobią LoL.