ďťż
Rychtal ObwĂłd VI
chce zrobic hybryde z s9b

lsd chce miec w aucie przydaje sie
biegi wszystkie beda z itr (oprocz 5 chyba bo chce jak najdluzsza)
z czego wziasc przelozenia glowne by byly jak najkrotsze ?? tez z itr ??

z jakiej skrzynie bedzie najdluzsza 5 chce by auto na trasie nie buczalo i malo palilo teraz mam ponad 4 tys przy 130 km/h to troszke za duzo



wiekie dzieki a masz moze gdzies tabele z porownaniem s9b ??;>
ja szukam skrzyni od C4 i bede robil hybryde pierwsze 3 biegi pojda z mojej B16 a reszta z C4


Gearbox Ratios:
1st Gear
2nd Gear
3rd Gear
4th Gear
5th Gear
Final Drive

S9B
3.230
1.900
1.360
1.034
0.848
4.266

S80
3.230
2.105
1.458
1.034
0.787
4.785
albo zle odczytuje te nr (im mniejszy tym krotszy) albo s9b jest lepsza od s80 a co jest nie prawda
jogal, przyjacielu wytlumacz mi na czym polegaja te nr
im wyższa liczba na danym biegu tym bieg jest krótszy. Przykładowo s9b ma dłuższą 2 i trójkę ale za to krótszą 5. Ale dodatkowo s80 ma krótsze przełożenie główne. To jest tak: załózmy że masz 160 NM (już nie ważne przy jakich obrotach, załóżmy że w całym zakresie.
Jadąc na skrzyni s9b na pierwszym biegu na asfalt przekazujesz:
160 NMx3,23x4,266=2204NM
w skrzyni s 80 to będzie już:
160NMx3,23x4,266=2472NM, a to jest 272NM więcej niż nz skrzyni z b18c4.

Wstawiam tabelkę s80 vs s9b Jeśli chodzi o NM na kołach:


czyli najlepiej kupić tylko 2 i 3 bieg z s80 lub y21, jak ktoś by ogarniał taki temat zza oceanu to sie na to pisze bo w naszym aso to koszt około 2000, a chętnych by na pewno nie brakowało
Cześć.
Właśnie przez ten temat do was trafiłam. Ruszyliście coś z tą hybrydą? Jestem ciekawa jak to poszło, ewentualnie jakieś rady, bo w najbliższym czasie chce wsadzić 1,2,3 z Y21 do S9B.
ja bede robic tak ze do y21 wsadze szpere a dalej sie pomysli :P